[Info-xaingra] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

info-xaingra a llistes.moviments.net info-xaingra a llistes.moviments.net
dij mar 1 07:39:30 CET 2012

 http://intercanvis.net
<http://intercanvis.net/display138%20http:/intercanvis.net>

Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

*	1. <>  Darreres Publicacions (articles)
*	2. Propers <>  esdeveniments
*	3. <>  Nous ítems per intercanviar del darrer mes

*	3.1. Demandes <>
*	3.2. Ofertes <>

*	4. Intercanvi <>  de Coneixements
*	5. <>  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi
registrades el darrer mes
*	6. Enllaços <>
*	7. Com <>  apuntar-se al butlletí
*	8. Qui som <>

1. Darreres Publicacions (articles)

Sobre la remodelació
<http://intercanvis.net/article46-Sobre-la-remodelacio-de-les-XIC-a-Franca>
de les XIC a França

Per Reyes Hernández  A: Dg 26/02/12 15:32h  (37 Lectures)

 <http://intercanvis.net/article46-Sobre-la-remodelacio-de-les-XIC-a-Franca>
Novetats

El Portal original MERS de les XIC a França es va disoldre en 2009. El
mateix any es va fundar una nova associació que porta un nom i un logo
diferents: FORESCO.

El Portal original de les XIC a França MERS "Mouvement des Réseaux
d'Echanges Réciproques de Savoirs" (site antic http://www.mirers.org/) es va
disoldre en 2009.

El 30 de maig del mateix any 20009 es va fundar una nova associació i ara
porta un nom i un logo diferents (veure Acta de Constitució
http://www.rersgradignan.com/FORESCO.htm):

FORESCO - FORmations Réciproques - Échanges de Savoirs - Créations
COllectives

http://www.rers-asso.org/

  _____

M'ha cridat molt l'atenció una nota informativa de juliol 2009 sobre el
pagament de quotes i la bonificació fiscal. Serà aquest el futur de les
nostres Xarxes?

Transcripció literal ( http://www.rersgradignan.com/FORESCO.htm )

Cita:

Juillet 2009

Bonjour,

Pour continuer à construire ensemble notre projet, l'Assemblée Constitutive
du 30 mai à Paris, a décidé d'engager une campagne de renforcement des
actions à votre disposi tion : accompagnement des R.É.R.S., aide au
développement des nouveaux R.É.R.S., formation à la mise en oeuvre des
outils des R.É.R.S., visibilisation et reconnaissance des R.É.R.S.

En 2009, les subventions sont de plus en plus rares pour des projets comme
le nôtre.

Aujourd'hui, pour obtenir les financements publics indispensables, une
association comme FORESCO (Formations Réciproques, Échanges de Savoirs,
Créations Collectives) doit jus tifier de "fonds propres", c'est-à-dire, de
cotisations ou de dons de ses membres.

Parmi tous les moyens à met tre en oeuvre, nous avons une proposition à
faire à ceux d'entre vous qui paient l'impôt sur le revenu (50% des foyers
fiscaux en France).

L'article L-200 du CGI (Code Général des Impôts) donne la responsabilité aux
citoyens de choisir l'utilisation d'une partie du produit de l'impôt.

Les dons ou cotisations aux "associations d'intérêt général" ouvrent droit à
une réduction d'impôt égale à 66% du montant du don (dans la limite de 20%
des revenus). Alors que d'autres financements se font de plus en plus rares,
l'article L-200 du CGI res te encore peu utilisé.

Par exemple : vous donnez 15 euros par mois à FORESCO, vous bénéficiez
l'année suivante d'une réduction d'impôt de 120 euros.

Résultat : FORESCO aura reçu 180 euros, et il ne vous en coûtera que 60
euros.

C'est simple, ce n'est pas très cher (pour vous) et ça peut rapporter gros
(pour notre projet commun).

L'expérience le prouve, même si 66% sont récupérés l'année suivante, sortir
une somme relativement importante d'un seul coup est souvent difficile.

C'est pourquoi nous vous proposons une méthode plus douce : le prélèvement
mensuel automatique. Vous pouvez y met tre fin à tout moment.

Nous comptons sur chacun de vous pour reproduire ce document, le diffuser
aux membres de votre équipe de partage de savoirs, à vos amis,

Nous sommes à votre disposition pour des explications, si besoin.

Bien amicalement.

L'Équipe Nationale d'Animation.

 <http://intercanvis.net/article46&show_comzone=y#comments>

<http://intercanvis.net/article45--Xarxes-d-Intercanvi-i-Saviesa-Col-lectiva
-a-TEDxRamblas-2012-16-Febrer-CCCB> "Xarxes d'Intercanvi i Saviesa
Col·lectiva" a TEDxRamblas 2012 (16 Febrer, CCCB)

Per Xavi  A: Dm 31/01/12 23:47h  (271 Lectures)

<http://intercanvis.net/article45--Xarxes-d-Intercanvi-i-Saviesa-Col-lectiva
-a-TEDxRamblas-2012-16-Febrer-CCCB> Opinió

El proper dijous 16 de Febrer es celebra al CCCB
<http://www.tedxramblas.com/lugar/>  el proper esdeveniment TEDxRamblas
<http://www.tedxramblas.com> , que ve a ser una versió local de les exitoses
(i cada cop més conegudes) trobades TED que es fan a l'estranger
<http://ted.com> , amb xerrades de 20 minuts per difondre idees o projectes
interessants que s'estan portant a terme a algun lloc, relacionades amb
Tecnologia, Educació i Disseny (i d'aquí el seu nom TED).

 <http://www.tedxramblas.com> Image

Tal i com es va anunciar a la llista InterXarxes fa setmanes
<https://llistes.moviments.net/pipermail/interxarxes/2012-January/000293.htm
l> , una de les xerrades previstes és sobre "Xarxes d'Intercanvi i Saviesa
Col·lectiva" (a les 16h), per explicar com està creixent el moviment de les
xarxes locals d'intercanvi de béns, serveis i coneixements del nostre
entorn, i quines fortaleses sol tenir el fet de participar en elles. Es té
previst explicar també els principis bàsics de la saviesa col·lectiva
(segons el descrit en el llibre "The Wisdom of Crowds"), i com s'han aplicat
aquests principis en el disseny del (eco)sistema de Xarxes d'Intercanvi dels
los Països Catalans".

Si vols participar en preparar la xerrada, pots contactar directament amb el
Xavier de Pedro <http://intercanvis.net/messu-compose.php?to=Xavi>  (i
editar directament l'esborrany de xerrada si tens molt clar què falta, què
sobra, o saps com millorar-la: http://intercanvis.net/TEDxRamblas )

 <http://intercanvis.net/article45&show_comzone=y#comments>

Més:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

2. Propers esdeveniments

1)

Dg 04/03/12 11:00h
 <http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=310> fira
d´intercanvi a Tiana

2)

Dg 04/03/12 11:00h
Mercat al Raval
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=312>

3)

Ds 10/03/12 10:30h
10è Mercat d'Intercanvi a la Marina
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=299>
(Zona Franca), Barcelona

4)

Dv 16/03/12 19:00h
 <http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=316>
MailScanner ha detectado un posible intento de fraude desde
"intercanvis.net" Taller de creació de butlletins online per a xarxes locals
d'intercanvi amb intercanvis.net

5)

Ds 31/03/12 11:00h
II Mercat d'Intercanvi de Santa Eulàlia
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=304>
(L'H)

6)

Ds 14/04/12 11:00h
IX Trobada de Coordinació entre Xarxes
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=317>
d'Intercanvi dels Països Catalans

7)

Ds 21/04/12 10:30h
8è Mercat d'Intercanvi Collblanc - La
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=315>
Torrassa

8)

Dg 27/05/12 10:30h
9è Mercat d'Intercanvi TROCASEC
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=245>

9)

Ds 02/06/12 10:30h
11è Mercat d'Intercanvi a la Marina
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=300>
(Zona Franca), Barcelona

10)

Ds 08/09/12 10:30h
12è Mercat d'Intercanvi a la Marina
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=301>
(Zona Franca), Barcelona

11)

Dg 25/11/12 10:00h
Mercat de l'intercanvi a Sant Andreu
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=314>  de
Palomar. Barcelona.

12)

Ds 15/12/12 10:30h
13è Mercat d'Intercanvi a la Marina
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=302>
(Zona Franca), Barcelona

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

3. Nous ítems per intercanviar del darrer mes

La columna "Coms" de les taules de sota fa referència als comentaris afegits
a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana o
ofereix...

3.1. Demandes

Ítems trobats: 77

Què
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&session
_filters=y&tr_sort_mode1=f_25_asc>  demano
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&session
_filters=y&tr_sort_mode1=f_25_asc>

Descripció
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&session
_filters=y&tr_sort_mode1=f_26_asc>
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&session
_filters=y&tr_sort_mode1=f_26_asc>

Persona
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&session
_filters=y&tr_sort_mode1=f_28_asc>  que ho demana
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&session
_filters=y&tr_sort_mode1=f_28_asc>

Mercat
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&session
_filters=y&tr_sort_mode1=f_92_asc>  d'Intercanvi més proper
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&session
_filters=y&tr_sort_mode1=f_92_asc>

Última
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&tr_sort
_mode1=lastModif_asc>  modificació
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&tr_sort
_mode1=lastModif_asc>

Coms

Lloguer
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3861&show=view&rel
off=0&cant=77>  de pis, loft, estudi o habitació

Busco algú que vulgui intercanviar vivenda per un servei o similar.

Cesc_81

29/02/12

0

TELEVISIÓ
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3858&show=view&rel
off=1&cant=77>

Hola, estic buscant una tele, no importa com siga... Tinc moltes coses per a
intecanviar i també s'accepten propostes! Estic a mireieta2002 a hotmail.com

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

29/02/12

0

conseguir
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3857&show=view&rel
off=2&cant=77>  profesores de yoga, circo, danza que buscan un espacio para
dar clases

tengo un espacio grande, con una altura de casi 4 metros y vigas, para
alquilar a inseñantes de yoga, circo, danza.
el alquiler es conveniente.
si me conseguís un cliente ganamos los 3.

veronica

Barcelona ciutat - Gòtic

29/02/12

0

cascanueces,
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3543&show=view&rel
off=3&cant=77>  cuchara de madera, trapos de cocina

por si a alguien le sobra uno...

veronica

Barcelona ciutat - Gòtic

29/02/12

0

bol
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3544&show=view&rel
off=4&cant=77>  ensaladera de plastico

veronica

Barcelona ciutat - Gòtic

29/02/12

2

Tinte
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3856&show=view&rel
off=5&cant=77>  de roba blau i vermell

Hola! Què m'aconselleu per tenyir dues prendes de poliester color carn? Una
ha de ser blau elèctric i l'altra vermell viu. Hauria de decolorar abans? Em
recomaneu algun tinte determinat? Hi ha tint...

arianflos

Barcelona ciutat - Sant Antoni

29/02/12

1

Carton
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3855&show=view&rel
off=6&cant=77>  pluma o Pladur

Hola! Necessitaria tres peces de Carton pluma o pladur de 5 mm de mides 2x1
metres. Gràcies!

arianflos

Barcelona ciutat - Sant Antoni

29/02/12

0

Tamborí
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3854&show=view&rel
off=7&cant=77>

Hola! Estic buscant un tamborí petit o qualsevol tambor petit reciclat, fet
a mà o semblant... Gràcies!

arianflos

Barcelona ciutat - Sant Antoni

29/02/12

0

Projector
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3853&show=view&rel
off=8&cant=77>

Hola, necessito un projector, sense pantalla. Gràcies!

arianflos

Barcelona ciutat - Sant Antoni

29/02/12

0

Llibres
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3849&show=view&rel
off=9&cant=77>  en format àudio

textHola companys, m'agradaria intercanviar CD's de llibres (o conferències)
en format àudio. Temes: espiritualitat, psicologia (Jung, Gurdjieff,
Eneagrama, Dyer, Brian Weiss, etc.), coach, lit...

Cesc_81

28/02/12

0

Motxilla
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3842&show=view&rel
off=10&cant=77>

Hola! El meu germà necessita una motxilla per a classe. A poder ser, negra
sense rètols. Tinc moltes coses per a intercanviar i també s'accepten
suggeriments. Podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com...

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

28/02/12

0

Material
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3839&show=view&rel
off=11&cant=77>  belles arts Faber-Castell

Hola! La meua germana necessita, per a la carrera, material de belles arts
de la marca Faber-Castell, li van demanant diferents coses, així que si algú
té alguna cosa, per favor, que ho diga. Per a...

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

28/02/12

0

Llibre:
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3838&show=view&rel
off=12&cant=77>  La historia interminable (Ed.Alfaguara, 1982)

Hola, busque aquesta edició de "La historia interminable" de Michael Ende:
Madrid, Editorial Alfaguara, 1982. Colección Juvenil Alfaguara.
Dibuixos de Roswitha Quadflieg.
Traducció de Miguel Sáe...

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

28/02/12

0

Llibres
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3836&show=view&rel
off=13&cant=77>  de lectura en anglés

Hola! Estic preparant un examen d'anglés i necessite llibres en anglés com
els que lligen els nens a l'institut. Per a l'intercanvi podeu escriure a
lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

27/02/12

0

Betum
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3705&show=view&rel
off=14&cant=77>

Hola! Necessite betum negre o transparent en crema per a sabates. Per al
canvi podeu escriure a lapiruj a hotmail.com . Gràcies!!

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

27/02/12

0

Eines
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3833&show=view&rel
off=15&cant=77>  de pagès-jardineria

Estic bucant eines i material de pagès-jardineria:
- dall
- aixada
- falç
- podaix
- desbrossadora
- oli de motor de 2 temps
- forca de fangar
- forca
- forquetes
- pala
- palot
- uller...

CRT

27/02/12

0

COMANCHE
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3832&show=view&rel
off=16&cant=77>  - REMOLC PER ANAR DE CAMPING

Hola,
La meva familia ijo estem buscant una comanche per anar de camping. Si teniu
una i us en voleu desfer, si us plau, contecteu-nos.
Per l'intercanvi nosaltres podem oferir feines de jardineri...

IOL

Barcelona ciutat - Sant Antoni

26/02/12

0

telèfon
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3829&show=view&rel
off=17&cant=77>  mobil lliure

Necessito telèfon mobil lliure,

mireiadaniel

Barcelona ciutat - Eixample (Dreta)

26/02/12

0

Disfressa
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3818&show=view&rel
off=18&cant=77>  d'animal amb cua

Hola!
Necessito una disfressa d'animal amb cua, el que sigui, gràcies!!

arianflos

Barcelona ciutat - Sant Antoni

24/02/12

0

un
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3817&show=view&rel
off=19&cant=77>  proyector

Me gustaría conseguir un proyector, si tienes uno que no uses ponte en
contacto conmigo para saber que te puede interesar.

sonfli

23/02/12

0

Abric
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3734&show=view&rel
off=20&cant=77>

Hola, necessite un abric de dona talla 46/48. Tinc un per a intercanviar.
Podeu escriure a lapiruj a hotmail.com

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

23/02/12

0

Bicicletes
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3808&show=view&rel
off=21&cant=77>  velles per a arreglar

Molt Bon dia,

Sóc un jove que estic a l'atur i estava buscant bicicletes velles per a
poder arreglar-les i vendre-les. Tinc bastants coneixements en mecànica de
bicicletes i no tindria problema....

joan valles

Barcelona ciutat - Sants

22/02/12

0

Cartes
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3804&show=view&rel
off=22&cant=77>  MAGIC

Cartes del joc MAGIC The Gathering. Per a l'intercanvi podeu escriure a
lapiruj a hotmail.com

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

22/02/12

0

smartfone
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3799&show=view&rel
off=23&cant=77>

Psicoangels

Barcelona ciutat - Sagrada Família

21/02/12

0

Tablet
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3797&show=view&rel
off=24&cant=77>

Psicoangels

Barcelona ciutat - Sagrada Família

21/02/12

0

Ordinador
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3796&show=view&rel
off=25&cant=77>  partatil

Psicoangels

Barcelona ciutat - Sagrada Família

21/02/12

0

Crema
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3788&show=view&rel
off=26&cant=77>  de mans

Hola, necessite crema de mans, ja que en hivern gaste moltíssima. A canvi
tinc moltes coses i també s'accepten suggeriments. Gràcies!

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

21/02/12

0

APRENDRE
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3777&show=view&rel
off=27&cant=77>  A FER PÀGINES WEB

Hola, m'agradaria que algú m'ensenyés a fer pàgines web senzilles. És per a
una feina molt concreta que haig de fer i tinc l'estructura del web ben
clara. Els meus coneixements d'informàtica són a ...

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

20/02/12

0

Trituradora
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3774&show=view&rel
off=28&cant=77>  de menjar

Hola! Necessite una trituradora de menjar. Per al canvi podeu escriure a
lapiruj a hotmail.com
Gràcies!

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

20/02/12

2

Agenda
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3610&show=view&rel
off=29&cant=77>  2012

Estic buscant una agenda 2012 de paperblanks. En concret m'agrada la de
papallones de la foto i no m'importa si està estrenada.

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

20/02/12

0

Manoples
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3625&show=view&rel
off=30&cant=77>  de silicona

Hola! Necessite unes manoples o guants per a la cuina d'aquests de silicona
que permeten agafar coses calentes del forn. No cal que siguen com el de la
foto.

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

20/02/12

0

Gàbies
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3772&show=view&rel
off=31&cant=77>  d'ocell

Busco gàbies d'ocell decoratives (ni és per un ocell sino per una
instal·lació). No importa l'estat, les podem restaurar.

Miriam

Barcelona ciutat - Gràcia

20/02/12

1

ARREGLAR
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3771&show=view&rel
off=32&cant=77>  UNA CREMALLERA

Hola, se m'ha trencat la cremallera de l'abric d'hivern  confused
<http://intercanvis.net/img/smiles/icon_confused.gif> ... algú sap
canviar-ne?
Gràcies

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

19/02/12

0

Instrument
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3751&show=view&rel
off=33&cant=77>  musical: "cha-cha" o maraca de ungles de llama

Hola! Estic buscant un instrument molt especial. Es tracta d'una espècie de
maraca o sonall fet amb ungles de llama. Pot ser algú el tinga com a record
d'algún viatge o curiositat d'alguna fireta. ...

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

17/02/12

0

Patins
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3749&show=view&rel
off=34&cant=77>  4 rodes talla 38/39

Hola! Fa temps vaig deixar de patinar perquè per un problema als turmells no
podia utilitzar patins en línea. Per això ara busque patins amb 4 rodes, ja
que m'agradaria tornar a practicar. Si algú ...

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

17/02/12

1

moble
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3746&show=view&rel
off=35&cant=77>  petito per poder-lo restaurar

moble petito per poderlo restaurar
ofereixo: botellero apilable de plastico duro marrón compuesto por 4
módulos. 24 botellas
Medidas: 61 ancho x 48 alto x 30 fondo

talpi4

16/02/12

0

BICICLETA
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3742&show=view&rel
off=36&cant=77>  PARA ADULTO

Necesito una bicicleta para adulto, da igual el modelo, sólo que esté para
usar(cámaras, pedales, rayos) o necesite arreglos que yo pueda hacer.
Tengo para intercambiar, equipo de música,JVC, art...

empecinada flor

16/02/12

0

mando
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3739&show=view&rel
off=37&cant=77>  universal per dvd

necessito mando universal per a un dvd, s'ha trencat el que tenia, puc
oferir a canvi prismàtics, radio rellotge aiwa.

talpi4

16/02/12

1

mirall
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3725&show=view&rel
off=38&cant=77>  paret gran,per donar llum i espai

culip

Barcelona ciutat - Gràcia

15/02/12

0

DVD'S
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3733&show=view&rel
off=39&cant=77>  I CD'S VERGES PER A GRAVAR

Hola! Necessite una caixa de dvd's o cd's per a gravar música. Gràcies!

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

15/02/12

1

Roba
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3732&show=view&rel
off=40&cant=77>  de color turquesa

Hola, busque roba d'hivern o entretemps d'aquest color - verd/blau/gris
turquesa. Fins i tot abric. La meua talla és la 44-46. Per a l'intercanvi
podeu escriure a lapiruj a hotmail.com

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

15/02/12

0

<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3729&show=view&rel
off=41&cant=77> "Digues que m'estimes encara que sigui mentida" de
Montserrat Roig

Voldria tornar a llegir el genial assaig de Montserrat Roig i, si pugués
ser, m'agradaria quedar-me'l. He de fer la presentació d'un llibre d'autor/a
catala/na i vull fer-li homenatge a la Roig.
S...

Artemisa

Esplugues de Llobregat

15/02/12

0

Mobles
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3726&show=view&rel
off=42&cant=77>  d'exterior, taula, cadires, hamaques...ho restauraré

culip

Barcelona ciutat - Gràcia

15/02/12

0

cubells
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3724&show=view&rel
off=43&cant=77>  de reciclatge

culip

15/02/12

0

intercanvi
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3715&show=view&rel
off=44&cant=77>  idioma

Hola,

m'agradaria fer un intercanvi d'idiomes. Estic estudiant francés a l'Escola
Oficial d'Idiomes i voldria practicar-lo. Jo parlo català i castellà. Neus.

neuetes

Barcelona ciutat - Barceloneta

14/02/12

1

Fil
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3710&show=view&rel
off=45&cant=77>  de mouliné DMC

Hola! Ma mare utilitza moltes maeixetes de fil DMC per a brodar a punt de
creu, així que si algú en té per casa i no les utilitza, podem fer un
intercanvi. No importa si estan començades o dels col...

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

14/02/12

0

Fruiter
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3708&show=view&rel
off=46&cant=77>

Hola! Necessite un fruiter de pisos. Com el d'Ikea seria perfecte. A canvi
puc oferir llibres, roba, un parell de sabates grises o un bolso de vinil
roig. També s'accepten suggeriments. Gràcies!

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

14/02/12

0

Safata
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3704&show=view&rel
off=47&cant=77>  de plàstic

Hola! Necessite una safata de plàstic amb la forma com la de la imatge. Per
a l'intercanvi escriviu a lapiruj a hotmail.com i parlem. Gràcies!!

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

14/02/12

0

Espongeta
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3703&show=view&rel
off=48&cant=77>  per a maquillatge

Necessite una espongeta d'aquestes que vénen tallades a trianglets i que
serveixen per a aplicar el maquillatge. A canvi oferixc, per exemple, el
pintaungles salmó nacarat, que està completament no...

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

14/02/12

0

Llibre:
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3701&show=view&rel
off=49&cant=77>  "Historia del Arte" de Gombrich

Hola! Estic buscant el llibre: "Historia del Arte" de Gombrich. Per a
l'intercanvi escriviu a lapiruj a hotmail.com. Gràcies!!

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

14/02/12

0

Llibre:
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3700&show=view&rel
off=50&cant=77>  Los pilares de la Tierra

Hola! Estic buscant el llibre "Los Pilares de la Tierra", de Ken Follett.
Per al canvi, escriviu a lapiruj a hotmail.com. Gràcies!!

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

14/02/12

0

REGAL
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3695&show=view&rel
off=51&cant=77>  PER A UN CUINER

Hola! Haig de fer un detallet a un cuiner i pensava en si algú tindria un
gorro de cuina graciós o davantal o manoples, etc... No busque estris de
cuina sinó alguna coseta graciosa! Accepte suggeri...

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

13/02/12

0

varies
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3687&show=view&rel
off=52&cant=77>  coses

terra per les plantes,funda de sofà, estrelles fluorescents per enganxar al
sostre,
bombetes i casquets, cable per la corrent,allarg,farcit de coixins,tabac

maricel

13/02/12

1

IMPRESORA
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3680&show=view&rel
off=53&cant=77>

Bones, estic buscant una impresora del tipus que siga, mentre funcione.
Escriu-me directament a mireieta2002 a hotmail.com

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

13/02/12

2

CISTELL
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3574&show=view&rel
off=54&cant=77>  PER A ROBA BRUTA

No han de ser com els de la fotografia però preferesc que no siguen
transparents. Si tens alguna cosa pareguda escriu.me a
mireieta2002 a hotmail.com

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

13/02/12

0

Maies-leggings
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3672&show=view&rel
off=55&cant=77>  cotó negres

Necessito maies de cotó negres, elàstiques i en bon estat (T36-38).
Ofereixo botes negres planes femenines Nº 40 o bambes Nike blanques Nº 38.

Artemisa

Esplugues de Llobregat

13/02/12

1

Suport
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3669&show=view&rel
off=56&cant=77>  motivacional a nen de 12 anys 1r ESO 2012-13

Necessito una persona (1 cop/setmana) amb capacitat i moltes ganes de
motivar i reforçar acadèmicament el meu fill pel curs 2012-2013. Ofereixo
suport a casa (mantenimet-bricolatge i/o neteja 1 cop...

Artemisa

13/02/12

1

Somier
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3665&show=view&rel
off=57&cant=77>  llàmines 135cm

Hola, necessito un somier de llàmines de 135cm. Estic dormint sobre un de
sofà llit que em destrossa l'esquena.
Gràcies per avançat!

Artemisa

Cornellà

13/02/12

0

TRES
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3571&show=view&rel
off=58&cant=77>  CADIRES IGUALS, NO PLEGABLES

Hola! Estic buscant tres cadires iguals i no plegables, les que tenim són
d'una altra era! Gràcies. No cal que siguen com les de la foto. La taula amb
qui aniran és de fusta un poquet més fosca que...

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

12/02/12

0

MUNTAR
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3653&show=view&rel
off=59&cant=77>  A CAVALL, NO CAL QUE SIGUEN CLASSES

Hola! Sóc una amant dels cavalls però actualment em resulta impossible anar
a la hípica. Si tens un cavall i un espai per muntar-lo i ganes
d'intercanviar podem parlar! M'oferesc per a netejar quad...

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

11/02/12

0

CARRO
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3580&show=view&rel
off=60&cant=77>  DE LA COMPRA AMB 6 RODETES PER A PUJAR ESGLAONS

Busque un carret per a anar a comprar que siga senzill però que tinga 6
rodetes per a poder pujar les coses a casa. El sistema és el de la
fotografia però no importa l'estil mentre funcione correct...

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

11/02/12

1

SUPORT
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3642&show=view&rel
off=61&cant=77>  PER A PORTÀTIL

Hola! Estic buscant un suport que es posa damunt de les cames per a
treballar més còmodament amb el portàtil. Hi ha diferents models i colors
però la idea és com la de la foto. Escriu-me a mireieta...

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

11/02/12

0

TAULETA
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3568&show=view&rel
off=62&cant=77>  AUXILIAR PER A MENJAR DES DEL SOFÀ O UTILITZAR L'ORDINADOR

Hola! Estic buscant una tauleta d'ordinador d'aquestes que es poden
utilitzar des d'un sofà o una butaca per a teclejar més còmodament i
serveixen també per a menjar. Escriu-me a mireieta2002 a hotma...

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

11/02/12

0

taula
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3538&show=view&rel
off=63&cant=77>  plegable o desmontable

veronica

Barcelona ciutat - Gòtic

10/02/12

0

miralls
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3531&show=view&rel
off=64&cant=77>  grands

veronica

Barcelona ciutat - Gòtic

10/02/12

1

Diccionari
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3609&show=view&rel
off=65&cant=77>  etimològic

Hola, ja fa temps que a casa ens agradarïa tenir el Diccionari Etimològic de
la llengua castellana de Joan Coromines i José Antonio Pascual
([http://es.wikipedia.org/wiki/Diccionario_cr%C3%ADtico_e...

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

10/02/12

0

Reproductor
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3608&show=view&rel
off=66&cant=77>  de DVD, sol o en oridnador portàtil

Em cal un reproductor per DVD's, el del meu ordinador no funciona i el
necessito per un curs d'idiomes. Pot ser un portàtil vell que li funcioni el
DVD o un reproductor suelto, que es pugui connect...

betvall

Barcelona ciutat - Gràcia

09/02/12

0

TALADRE
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3578&show=view&rel
off=67&cant=77>  NO IMPORTA MARCA

Hola, se m'ha estropejat el taladre i no puc fer bricolatge. En busque un
senzill, no importa que tinga cable ni que no siga destornillador. Estic a
mireieta2002 a hotmail.com, salut!

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

08/02/12

0

Eines
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3576&show=view&rel
off=68&cant=77>  per a un hort

Necessitaria eines per horticultura (aixada, tisores de poda, rascles,
carretó, aixadells, plantadors, auletes, fangues, pala, pala de retallar,
regadora...). Han de ser eines mínimament segures ja...

pezglobo2002

08/02/12

0

BUSQUE
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3573&show=view&rel
off=69&cant=77>  LÀMPARA DE SOSTRE GRAN PER A UN MENJADOR

Hola, estic buscant una làmpara de sostre per al menjador que siga gran,
bonica i que faça llum, tens alguna idea? No cal que siga com la de la
fotografia! Estic a mireieta2002 a hotmail.com

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

07/02/12

0

BAIXERA
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3572&show=view&rel
off=70&cant=77>  DE LLIT DE 90

hola, em calen llençols tipus baixeres per a llit de 90 cm, gràcies i salut!
estic a mireieta2002 a hotmail.com

paiportina

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

07/02/12

0

Llanes
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3567&show=view&rel
off=71&cant=77>  i agulles

Hola! Busco llanes i agulles de fer mitja o ganxet, tinc varies coses per
intercanvia, proposem el que necessitis i podem arribar a un acord. Gracies!
smile <http://intercanvis.net/img/smiles/icon_smile.gif>

marinagi

07/02/12

3

''Whatever
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3557&show=view&rel
off=72&cant=77>  makes you happy'' by William Sutcliffe

Hola a tots!
Estic buscant el llibre en anglès "Whatever makes you happy" by William
Sutcliffe. Algú el té?
Moltes gràcies,

Silvia

LailaSaida

05/02/12

0

varis
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3556&show=view&rel
off=73&cant=77>  ...

també necesito el seguent:

pintura antihumitat de color blau, tint de roba de color lila,terra per les
plantes,cola per la pared,
pega per enganxar vidre,i que algú amb fes uns dibuixo...

maricel

04/02/12

0

cessió
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3537&show=view&rel
off=74&cant=77>  d'espai per menjador social( Raval)

un grup de xarxa suport mutu del Raval busca espai cedit (a canvi
d'arreglar.lo i cuidar.lo) per fer un menjador social gratuit i altres
activitats per el barri

yol

01/02/12

0

aparell
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3533&show=view&rel
off=75&cant=77>  cd i radio amb altaveus incorporats

hola, busco una minicadena per escoltar cd (també que es llegeixin els cd
grabats caseros) i si es possible també radio. IMPORTANT els altaveus
incorporats!

yol

01/02/12

0

pintura
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3527&show=view&rel
off=76&cant=77>  per humitat

hola.Necesito pintura per la humitat de la pared.

maricel

Barcelona ciutat - Sants

31/01/12

0

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3
<http://intercanvis.net/tracker3&cookietab=2> &cookietab=2

3.2. Ofertes

Ítems trobats: 162

Què
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&session
_filters=y&tr_sort_mode2=f_9_asc>  ofereixo
[...]

_filters=y&tr_sort_mode2=f_12_asc>
[...]

_filters=y&tr_sort_mode2=f_21_asc>  que ho ofereix
[...]

_filters=y&tr_sort_mode2=f_87_asc>  d'Intercanvi més proper
[...]

_mode2=lastModif_asc>  modificació
<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?nlId=1&cookietab=3&tr_sort
_mode2=lastModif_asc>

Coms

Correccions
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3860&show=view&rel
off=0&cant=162>  de català i traduccions castellà-català

Ofereixo traduccions de castellà a català i correccions de català.

Cesc_81

29/02/12

0

Diccionari
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3859&show=view&rel
off=1&cant=162>  francès-neerlandès

Diccionari frans-nederlands de Kramer's Woordenboek

Cesc_81

29/02/12

0

maquillatge
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3637&show=view&rel
off=2&cant=162>

-3 lipgloss
-eyeliner
-mascara
-pincel de sombras
-5 colores de sombras (MAC y HR)
-pincel de blush
-pincel y peine de pestañas
-rizador de pestañas
-limas
-espejito
todos practic...

veronica

Barcelona ciutat - Gòtic

29/02/12

2

TV
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3852&show=view&rel
off=3&cant=162>  Philips

TV Philips, sense TDT, però se li pot posar. Perfecte estat.

arianflos

Barcelona ciutat - Sant Antoni

29/02/12

0

Rizadora
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3850&show=view&rel
off=4&cant=162>  de pelo PALSON

Rizadora de pelo PALSON. Feta servir només un cop, impecable, amb la seva
capsa.

arianflos

Barcelona ciutat - Sant Antoni

29/02/12

2

Disseny
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3748&show=view&rel
off=5&cant=162>  gràfic de tot tipus de documents: Identitat visual,
maquetació, cartelleria, fulletons, papereria, etc.

Especialment dirigit als socis de la Cooperativa Integral Catalana, xarxes,
col·lectius o persones que pensen i actuen amb criteris d'equitat i justicia
social. Per això s'acepta preferentment l'in...

Albert_MON

Alella

29/02/12

0

Anells
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3848&show=view&rel
off=6&cant=162>  de colors per a combinar

Anells d'abaloris fets per mí. Hi ha de diferents colors:

Esmeralda, marró caoba, taronja àcid, blau cel, daurat camaró...

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

28/02/12

0

Anell
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3845&show=view&rel
off=7&cant=162>  de bijuteria granat i daurat

Anell tipus flor de bijuteria fet per mi. Rocalla de vidre. Color granat
fosc i daurat.

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

28/02/12

0

Anell
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3846&show=view&rel
off=8&cant=162>  de bijuteria rosa malva, verd i daurat

Anell tipus flor de bijuteria fet per mi. Color rosa malva, verd i daurat.

socarraeta

Barcelona ciutat - Gràcia

28/02/12

0

Anells
<http://intercanvis.net/tiki-view_tracker_item.php?itemId=3847&show=view&rel
off=9&cant=162>  de bijuteria de fades

Anells de bijuteria tipus flor, fets per mi (rocalla de vidre):