[Info-xaingra] Novetats de Juny'11 de les Xarxes d'Intercanvi

info-xaingra a llistes.moviments.net info-xaingra a llistes.moviments.net
dij jun 30 23:37:53 CEST 2011

 http://intercanvis.net
<http://intercanvis.net/display138%20http:/intercanvis.net>

Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

*	Butlletí <>  de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

*	1. <>  Darreres Publicacions (articles)
*	2. Propers <>  esdeveniments
*	3. <>  Nous ítems per intercanviar del darrer mes

*	3.1. Demandes <>
*	3.2. Ofertes <>

*	4. Intercanvi <>  de Coneixements
*	5. <>  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi
registrades el darrer mes
*	6. Enllaços <>
*	7. Com <>  apuntar-se al butlletí
*	8. Qui som <>

1. Darreres Publicacions (articles)

Articles  <http://doc.tikiwiki.org/Articles> AjudaAdministra Funcionalitat

Premis Nou Barris 2010 - Xarxa Intercanvi de Coneixements

Per Xavi  At: 23:01h  (2 Lectures)

Opinió

Darrerament s'han fet algun debat sobre xarxes d'intercanvi de coneixements
(que jo sàpiga, l'últim a Ecoconcern)
<http://elracodeldebat.blogspot.com/2011/05/taula-rodona-xarxes-dintercanvis
-de.html> . Una d'elles ha estat guardonada per l'Ajuntament de Barcelona en
l'últim any
<http://xarxaintercanvidenoubarris.blogspot.com/2010/05/premis-9-barris.html
> : La XIC de Nou Barris, tot un exemple del que aprendre moltes coses...
(mai millor dit! wink)

Sembla que hi ha interès en aquestes iniciatives, que de vegades les tenim
més a prop d'on vivim del que ens pensem.

Es pot veure un breu recull en imatges en aquest mini-vídeo, per als que
tingueu curiositat per veure quina pinta pot fer tot plegat una mica:

http://www.youtube.com/watch?v=Wsp9xVahiq8

El reproductor Flash player no està disponible.

Com diu el Rafa, de Nou Barris: "Red de intercambio de conocimientos: donde
el dinero vale un pimiento!"

Moneda complementaria experimental

Per Francisco Ortega  A: Dl 20/06/11 07:02h  (16 Lectures)

Eines

Kptl_Truth 10.000. Saludos, y enhorabuena por esta página. Comparto aquí un
recurso informático.

KT 10000 es un moneda complementaria en formato electrónico asumiendo una
posible nueva teoría del valor y que vincula la cantidad económica de una
persona a su calidad axiológica. Es un experimento en red social. No es un
programa para máquinas personales, sino para servidores. Está aquí.
<http://personales.ya.com/kapitalverdad>

Espero que además os guste el cuento Isla Cincuenta, un modelo explicativo
del funcionamiento del programa.

Enhorabuena otra vez por esta red. Gracias, un saludo.
Francisco.

Més:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

2. Propers esdeveniments

1)

Dm 05/07/11 20:00h
Reunió coordinació Trocasec

2)

Dg 10/07/11 18:00h
Mercadet sa Virolla

3)

Dl 19/09/11 10:30h
8è Mercat d'Intercanvi a la Marina (Zona Franca), Barcelona

4)

Dg 02/10/11 12:00h
Mercat d'intercanvi de Gràcia

5)

Dg 18/12/11 11:00h
Mercat d'intercanvi d'hivern de Gràcia

6)

Dl 19/12/11 10:30h
9è Mercat d'Intercanvi a la Marina (Zona Franca), Barcelona

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

3. Nous ítems per intercanviar del darrer mes

La columna "Coms" de les taules de sota fa referència als comentaris afegits
a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana o
ofereix...

3.1. Demandes

Què demano

Descripció

Persona que ho demana

Mercat d'Intercanvi més proper

Última modificació

Coms

Habitació

Salutacions companys,
Busco habitació a canvi de treball. Sóc molt treballador, puc realitzar
tasques de la llar, hort o qualsevol cosa que faci falta. També puc donar
classes d'anglès bàsic, cast...

ulises

29/06/11

0

DVD reproductor-grabador

Con conexión USB y que reproduzca de todo

Aldo

Barcelona ciutat - Poblesec

23/06/11

2

Tela de cotó color clar aprox 5X3m

Necessito una tela per cobrir el sofà, que sigui d¡aproximadament 5x3m.
Aniria millor que fos de color claret i sense estampar, erpquè la vull
tenyir.

Moltes gràcies!

saragilribas

Barcelona ciutat - Poblesec

23/06/11

0

BUSQUEM MASIA

hola!

Som una parella que busquem una masia per viure-hi i desenvolupar-hi un
projecte cultural i permacultural.

Estem oberts a la participació d’altres persones.

contactes: mire.cristia a g...

mire

Barcelona ciutat - Gràcia

23/06/11

0

Anna Karènina, de Tolstoi

Hola! algú té el llibre d'Anna Karenina? en català o en castellà, m'és
indiferent!
Gràcies

LailaSaida

22/06/11

1

Llibre 'Introducción a la medicina clínica: fisiopatología y semiología',
autor Laso Guzmán, F. Javier

Busco llibre 'Introducción a la medicina clínica: fisiopatología y
semiología', autor Laso Guzmán, F. Javier

mariagsmg

Barcelona ciutat - Eixample (Esquerra)

22/06/11

2

Testos de fanc, altres terrisses i ceràmiques

mfcat

Barcelona ciutat - Poblesec

20/06/11

3

Equipació del Barça per nen de 6/7 anys.

Agraïria si algú tingués al fons de l'armari una equipació del barça, que no
fes servir, per un nen de 6/7 anys.

marte

Terrassa

18/06/11

0

Armari mig per terrassa

Necessito un armari de plàstic o resina per la terrassa. Mides aproximades
70x40x100. Tinc vàries coses per intercanviar (taula, stors blancs, llum de
taula, llibres, etc). Gràcies!

betvall

Barcelona ciutat - Gràcia

18/06/11

0

Llibres

Estic buscant els llibres:
-La brújula interior
-No logo (de Naomi Klein)
-We all live downstream: a guide to waste treatment that stops water
pollution
-Solo en la bolera (Robert Putnam)
-Lo ...

mariagsmg

Barcelona ciutat - Eixample (Esquerra)

17/06/11

0

Eines per cuidar les pantes del balcó

Acabo d'aficionar-me a cuidar i fer crèixer algunes flors i plantes al balcó
de casa i m'agradaria aconseguir una pala petita per posar sorra, unes
tisores per si he de tallar alguna part d'alguna ...

Maribel

Barcelona ciutat - La Marina

12/06/11

0

material escolar

Hola: em dic Clara i formo part d'un grup de 20 joves que, el dia 26 de
juny, comencem un viatge cap al amazones de Bolivia per a conviure amb un
poblat indigena, apart, tenim com a objectiu fer ar...

clara

Barcelona ciutat - Gràcia

11/06/11

[...]

Càmeres d'aire

Hola!
Necessitaria càmeres d'aire de vehicles no rebentades, preferiblement camió
o tractor. Són per participar al Transsegre (http://www.transsegre.com), de
manera que passat aquestes dates (9 i ...

esneik7

Girona ciutat - Sant Narcís

07/06/11

0

mòbil "lliure"

mòbil alliberat per a una persona que viu sola i està molt malalta i no té
mobilitat. l'ajudaria a poder estar en contacte amb l'exterior. no té
recursos i està en una situació molt precària. si al...

mariam

Barcelona ciutat - Carmel

04/06/11

1

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3
<http://intercanvis.net/tracker3&cookietab=2> &cookietab=2

3.2. Ofertes

Què ofereixo

Descripció

Persona que ho ofereix

Mercat d'Intercanvi més proper

Última modificació

Coms

Cojín para persona en silla de ruedas

Cojín arandela antillagas, nuevo, sin usar.

cuartotrastos

Cornellà

30/06/11

0

unes quantes coses

Hola! tenim tot això per intercanviar:

estufa dues barres elèctrica
sanwitxera ( 2 places )
espremedora
bàscula cuina no elèctrica
bambes núm. 42
receptor analògic per a connectar-lo a un...

aguadebeber

29/06/11

9

COSES VARIES

-plaxa de cabell
-planxa de roba
-secador de cabell
-dvd amb home cinema 5.1 PIONEER
-TDT (falta el comandament a distancia)
-Altaveus amb caixa de fusta SANYO
-Equip de musica per arreglar e...

SCINTILLAE

28/06/11

5

Sofá de piel blanca. 3 plazas 230 X 90 cm. Tiene algún arañazo de gato.
Escucho ofertas!

SCINTILLAE

28/06/11

4

mobles, lamparas, armario, comoda...se vacia casa

nos vamos de un piso despues de haberlo dejado bien bonito para habitarlo.
nos llevamos lo indispensable porque de momento nos quedamos sin casa una
temporada.
asi que tenemos de casi todo. os m...

elpichon

Barcelona ciutat - Gràcia

28/06/11

2

Nevera

Nevera

amb congelador

la tinc sense fer ús, per aixó la intercanvio per que no es faci malbè.

És de molt bona qüalitat.

Dues portes, combo. Nevera i congelador. blanca.
(falten d...

mer

Terrassa

28/06/11

3

tauleta vermella ("lack")

taula petita, del model lack d'ikea. és de color vermell.

neinei

28/06/11

0

despertador/ràdio

tinc un despertador-ràdio elèctric, sense estrenar, amb l'embalatge
original.

neinei

Barcelona ciutat - Poblesec

28/06/11

0

bambes adidas, patins de rodes, humidificador

Les bambes son del 39.5 i els patins també, més o menys.
M'agradaria trobar una "tumbona" o cadira abatible per prendre el sol
Gràcies

celia

Barcelona ciutat - Grà cia

27/06/11

3

Mil cosas

Ofrezco:
-Minicadena Aiwa con mando a distancia.Funciona la radio, el cd hay que
limpiarle el lector, pero funciona ok.
-Transportin perro mediano 74x52x52cm
-Jabon de manos casero en pastilla (...

martacg2008

Barcelona ciutat - La Marina

27/06/11

0

Material plàstica

tipus de papereria

cartrons de 70x100

altres papers de diferents
tamanys, gramatges i qüalitat.

carpetes.

mer

Terrassa

27/06/11

0

electrodomestics i altres

Sandwixera.
exprimidor zuc, senzill.
Planxa, roba.

olles de cuina i estris, plats.

___

Tovalloles

___

roba segona mà.

mer

Terrassa

27/06/11

1

Llibres

Llibres
A dos voces. Mario Benedetti Daniel Viaglietti
A Silent Voice / Drawings and Construccions
of James Castle
Affiches de films. Emily King
Alfarería y Cerámica. CEAC
Amar sin con...

mer

Terrassa

27/06/11

1

Rentadora càrrega frontal

Hola, m'agradaria intercanviar una rentadora de segona mà de càrrega
superior de la marca bosh, funciona molt bé, té 10 anys, però en fa 2 que no
es fa servir, per una de càrrega frontal.

mirefd

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

25/06/11

3

cuina 3 fogons amb forn

Hola, m'agradaria intercanviar una cuina de tres fogons i forn, per una
rentadora de segona mà de càrrega frontal.

mirefd

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

25/06/11

0

Bicicleta de carretera

Marca Contini, cambio shimano, talla 52 y blanca

Aldo

Barcelona ciutat - Poblesec

23/06/11

3

una motxila especial per a ciclistes

Motxila a on hi ha un complement per poder beure en marxa.

XavierLatorre

Barcelona ciutat - Poblesec

23/06/11

1

Moble nido

Moble nido de fusta en molt bon estat de conservació format per: armari,
calaixera, llit (sense matalàs) i escriptori).
Volen canviar-lo per un armari o una prestatgeria.

joal

Sabadell

22/06/11

0

Netbook sense Windows

Vaig configurar el netbook amb Ubuntu aixi que no te el Windows instal·lat.

andrew

20/06/11

8

Timbals decoratius

mfcat

Barcelona ciutat - Poblesec

20/06/11

2

Llibres

Egoista, El (Preciado,Nativel)
Jota de corazones, La (Cornwell, Patricia D.)
Visión, La (Koontz, Dean R.)
Destrucción (Hart, Josephine)
Corazón de hielo, El (Elliott, James)
Rebelión (Roberts,...

mfcat

Barcelona ciutat - Poblesec

20/06/11

0

Classes de navegació

Ofereixo classes de navegació. Totes les maniobres a vela i maniobres de
motor. Tant practiques com teòriques i preparació per a títols de nàutica
d'esbarjo (PNB, PEE, PY...). Tinc molta experiènci...

Jortx

Barcelona ciutat - Gràcia

20/06/11

0

Botas de fútbol (T40)

Cambio botas de fútbol Puma (T40) con poco uso, por abandonar el deporte.

IPR

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

19/06/11

0

Dispertador de cartes per tinmbes + fitxes

Dispertador de cartes per tinmbes + fitxes, joc complet amb totes les peces
i per estrenar.

mariagsmg

Barcelona ciutat - Eixample (Esquerra)

18/06/11

2

puzzle 1000 peces EDUCA

puzzle 1000 peces EDUCA, 'el beso, Robert Doisenau'. Està totalment nou, té
el plàstic de l'embolcall i tot.

mariagsmg

Barcelona ciutat - Eixample (Esquerra)

18/06/11

2

Planta suculenta Ruschia Uncinata

He encontrado varias veces a una mujer que va a mercadillos de intercambio,
que intercambia plantas.
Le cambio (doy) Ruschia Uncinata o Malephora Crocea por una o varias macetas
de Setcreasea (cor...

cuartotrastos

Cornellà

18/06/11

0

Mini teclat ericcson;manguera+regulador(a estrenar); Triangles emergencia;
24 l. esmalt negre,etc

ofereix-ho

*	mini teclat ericsson
*	manguera més regulador ; nous a estrenar
*	2 triangles d'emergències per a vehicles
*	6 pots de 4l. pintura esmalt negre _24 litres
*	conjunt de
*	tv sanyo 15 ...

marc_sacs

Barcelona ciutat - Gràcia

17/06/11

0

Kit complet per crear aquari d' aigua calenta

Ofereix-ho kit complet per crear un aquari d'aigua calenta.

*	Filtre exterior
*	Calentador d'aigua
*	Termómetre sub-aquatic
*	Recollidor
*	Netejador de fons (terra,etc.)
*	Producte regulador de ...

marc_sacs

Barcelona ciutat - Gràcia

17/06/11

0

TV Sanyo 15 pulg.

Televisió Sanyo 15 pulg. amb entrada d'euroconector i comandament a
distancia.
Està en molt bon estat però te una petita esquerda a la part esquerra.Mai
m'ha donat problemes

marc_sacs

Barcelona ciutat - Gràcia

17/06/11

0

LLibres Autoescola 2010 permis B COCHE (COTA)

Llibres d'autoescola ALTIS adquirits fa vuit mesos per a permís de conduïr B
(automóvils fins a 3500 kg)
1º teórica comú
2º test

marc_sacs

Barcelona ciutat - Gràcia

17/06/11

0

Un Microondas

Intercambio un microondas en perfecto estado (ha servido durante 2 años
solo) , a cambio de algo que no sea material, o al menos poco voluminoso!!!

heloise vilaseca

Barcelona ciutat - Gràcia

14/06/11

2

Més:
http://intercanvis.net/Ofertes

Afegeix Oferta:
http://intercanvis.net/tracker2
<http://intercanvis.net/tracker2&cookietab=2> &cookietab=2

4. Intercanvi de Coneixements

Les XIC's són Xarxes d'Intercanvis de Coneixements. Clica als enllaços de
sota per veure informació d'algunes d'elles.
Si en saps de més xarxes d'intercanvi de coneixements, posa-les a
http://intercanvis.net/xics : pots editar la pàgina o afegir-ne pàgines
noves filles a la de "xics" (mira el Funcionament per saber com afegir
pàgines noves).

*	xic-castelldefels
*	xic-gracia
*	xic-noubarris
*	xic-sabadell
*	xic-xarxantoni

5. Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el
darrer mes

Nom

Cognoms

Usuari

Província

Xarxa d'Intercanvi més propera

Comentaris

Última modificació

javier

ferrer

LUART

Barcelona

Cornellà

30/06/11

noemi

herrero martínez

nohema

Tarragona

Reus

30/06/11

Katia

Dolle

Katia

Barcelona

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

28/06/11

maria angels

serrano coll

angels57

Barcelona

Barcelona ciutat - Sants

28/06/11

Marta

Cañibano

martacg2008

Barcelona

Barcelona ciutat - La Marina

27/06/11

Esther

Rua Torrens

mer

Barcelona

Terrassa

27/06/11

Judit

Carbonell Segura

judit

Barcelona

Barcelona ciutat - Sants

26/06/11

Joan Tomàs

Martínez Grimalt

Joanto

Barcelona

Barcelona ciutat - Gràcia

26/06/11

mireia

fernandez-diaz

mirefd

Barcelona

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

25/06/11

Tomeu

Borràs Santandreu

tomeu

Mallorca

Santa Margalida

24/06/11

Alba

Daranas

joal

Barcelona

Sabadell

22/06/11

Ferran

Berne Esteban

Ferraniki

Lleida

Lleida ciutat

21/06/11

Salvador

Colome Costa

scolome

Mallorca

Santa Margalida

21/06/11

Eneida

Horta

neinei

Barcelona

Barcelona ciutat - Poblesec

20/06/11

sergio adrián

storti fornes

sergio storti

Mallorca

Santa Margalida

20/06/11

Sara

Gil Ribas

saragilribas

Barcelona

Barcelona ciutat - Poblesec

20/06/11

Alfredo

Pérez Pérez

Aldo

Barcelona

Barcelona ciutat - Poblesec

20/06/11

Mari Carmen

Escobar Reyes

Maria Carmen

Barcelona

Sabadell

20/06/11

Margalida

Borràs Femenia

Margalida

Mallorca

Santa Margalida

20/06/11

Amanda

Ortega

Amanda

Barcelona

Barcelona ciutat - Gràcia

20/06/11

meritxell

perez martinez

elpichon

Barcelona

Barcelona ciutat - Gràcia

20/06/11

Salvador

Colome Costa

sateneu

Mallorca

Altres

20/06/11

Jordi

Esteve Ferrer

Jortx

Barcelona

Barcelona ciutat - Gràcia

20/06/11

Vicenç

Lopera Bonastre

DrKats

Barcelona

Vilanova i la Geltrú

20/06/11

Francisco

Ortega

Francisco Ortega

Altres

Altres

—Enhorabuena por esta página y por quienes la usan.

19/06/11

Antoni

Sánchez Blanch

asblanch

Barcelona

Sabadell

19/06/11

Isoré

Padrón Rodríguez

IPR

Barcelona

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

19/06/11

Mª Angeles

Toribio Santisteban

cuartotrastos

Barcelona

Cornellà

Parece una agrupación, talmente como un mercadillo itinerante.

17/06/11

marc

pinar

marc_sacs

Barcelona

Barcelona ciutat - Gràcia

16/06/11

Heloise

Vila

heloise vilaseca

Barcelona

Barcelona ciutat - Gràcia

14/06/11

Silvia

Mir

LailaSaida

Barcelona

L'Hospitalet de Llobregat - Collblanc-La Torrassa

14/06/11

Tony

Sanchez Lagrue

TonySanchez

Barcelona

Barcelona ciutat - Gràcia

14/06/11

Nelka

Mogoyon

Nelka

Barcelona

Barcelona ciutat - Clot/Camp de l'Arpa

13/06/11

berta

pla

muriel

Girona

Girona ciutat - Sant Narcís

13/06/11

paula

deseuras codina

pauladc

Barcelona

Barcelona ciutat - Gràcia

13/06/11

esteve

planeses fabrega

opoton

Barcelona

Balenyà

12/06/11

Helena

Jordà Guerra

Hjorda

Barcelona

Barcelona ciutat - Poblesec

12/06/11

Maribel

Velasco García

Maribel

Barcelona

Barcelona ciutat - La Marina

12/06/11

Joel

Casas

Gratu

Barcelona

Barcelona ciutat - Poblesec

11/06/11

Noel

Gómez Pérez

Noel

Barcelona

Sant Esteve de Palautordera

11/06/11

Cesc

Mas Victori

xiscu

Barcelona

Barcelona ciutat - Sant Andreu

10/06/11

Adrià

Navarro Redó

esneik7

Girona

Girona ciutat - Sant Narcís

07/06/11

Robert

Tamba

Robert

Barcelona

Barcelona ciutat - Gràcia

06/06/11

Daniel

Perez Amboage

Dani Perez

Barcelona

Barcelona ciutat - Sant Antoni

06/06/11

Laia

Garcia

Coimbra

Barcelona

Barcelona ciutat - Nou Barris

04/06/11

Àngels

Díaz Rodríguez

Superstitionn

Barcelona

Barcelona ciutat - Nou Barris

04/06/11

Carla

León Ibáñez

pelldeplatan

Barcelona

Barcelona ciutat - Sants

02/06/11

Més:
http://intercanvis.net/users

6. Enllaços

*	Vídeos: http://intercanvis.net/Altres
*	Tutorial d'ús: http://intercanvis.net/demo.htm
*	Com funciona: http://intercanvis.net/Funcionament
*	Com participar: http://intercanvis.net/Com+participar
*	Mercats i Xarxes d'Intercanvi: http://intercanvis.net/Xarxes
*	Coordinació entre Xarxes: http://intercanvis.net/InterXarxes

7. Com apuntar-se al butlletí

No estàs subscrit a aquest butlletí encara i te l'ha passat alguna altra
persona?

Pots subscriure't tu mateix/a a:
(siguis una persona registrada a intercanvis.net o no)

http://intercanvis.net/newsletter1

8. Qui som

Una colla de persones de diferents llocs de Catalunya ens hem estat trobant
en persona des de la tardor de 2009 cada tres mesos per parlar de quines
coses volem i podem fer conjuntament per millorar la comunicació i
coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi d'àmbit català (trobades
"InterXarxes").

A les reunions va sortir repetides vegades l'interès de poder disposar d'un
butlletí comú a tothom (a part de possibles butlletins per xarxes locals),
amb un recull de publicacions, reflexions i/o notícies relacionades que algú
vulgui difondre o compartir (quan n'hi hagi) amb la gent de les altres
xarxes, així com la informació breu de les darreres ofertes i demandes de
cada xarxa publicades a intercanvis.net, el propers esdeveniments
relacionats publicats a l'agenda comú (mercats, reunions, ...), etc.

Aquest butlletí s'envia mensualment, i és obert a les teves
aportacions/propostes. El que afegeixis a l'agenda, o a la base de dades
d'ofertes i demandes, podrà ser inclòs automàticament en el resum mostrat en
el següent butlletí. I de les publicacions es preveu fer una selecció de les
més adequades, si s'escau, per al butlletí general.

Per últim, si vols participar en la moderació i disseny de tot plegat, vine
a les trobades "InterXarxes" a dir la teva! (per cert, les reunions amb algo
de "teca" per compartir són més entretingudes) smile

http://intercanvis.net/InterXarxes

  _____

Butlletí enviat en nom de l'equip de coordinació entre Xarxes d'intercanvi
dels Països Catalans ("InterXarxes")
info a intercanvis.net

Un altre món és possible ;-)

--
Pots desubscriure't d'aquest butlletí seguint aquest enllaç:
274e83ba4d9f