[Info-xaingra] CONFIRMO IOGA DINÀMIC DIJOUS 1 DE JULIOL DE 19 A 20H A LA PLATJA BOGATELL

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Dme Jun 30 10:33:42 CEST 2010

Hola de nou!

Us confirmo que demà dijous de 19 a 20 h farem ioga dinàmic a la platja.
Lloc de quedada: Inici de Platja Bogatell a l'edifici granate de la creu
 roja, i de la guàrdia urbana, just davant del McDonalds.
Roba: còmoda i lleugera

segurament després de la sessió tindrem calor, així que si voleu portar-vos el banyador...

Pels que m'heu preguntat quin tipus de ioga és, penso que la millor manera de saber-ho és fer una prova. és un ioga que es fa de peu i has d'anar imitant els moviments del monitor cordinant-los amb la respiració. és un ioga energètic i també meditatiu.
Serà una classe introductòria, no importa si mai heu fet ioga, si voleu també podeu venir amb nens.

Gràcies!

us deixo el meu mobil per si de cas: 658924127

Fins demà!
Feliç dia!
Sandra

Sé el protagonista de GQ con Messenger y Vodafone Blackberry. ¡Y gana premios!
http://serviciosmoviles.es.msn.com/messenger/vodafone.aspx

Més informació de la llista de correu Info-xaingra