[Info-xaingra] Pancartes penjades

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Dil Set 28 23:30:44 CEST 2009

hola! que bé que ja estiguin penjades les pancartes!!
bé ja tenim taules, he parlat amb els de la Torna i hem quedat el dissabte a
partir de les 19h a la Torna. qui hi podrà anar? jo no sé si podré, tenim
furgo??
I per tornar-les hem quedat en principi el diumenge a la tarda-vespre, dic
en principi perquè trucaré al Kike el diumenge per confirmar-ho, i si no es
pot s'hauran de tornar el dilluns...

bé sobre l'intercanvi m'ha dit que ja preguntarà a la Torna si es necessita
algo, si no li he dit que està guai que es deixen les taules per a que el
mercat funcioni!!

bueno cal que surti gent per anar a buscar-les, qui pot?

abraçades!!

laia

El 28 / setembre / 2009 22:18, <info-xaingraallistes.moviments.net> ha
escrit: