[Info-xaingra] Busquem Dinamitzadors Tallers Diverses Temàtiques

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Dil Maig 4 18:07:53 CEST 2009

Hola...Fa dies que penso que potser es podria montar un Xic amb nens...No se ben be que, per horari, com comprendreu no puc venir a la reunió de l'Ateneu, pero m'agradaria que es pogues aportar aquesta idea...Si surt algo, jo estare... no se...Celia

Date: Mon, 4 May 2009 15:46:29 +0000
To: info-xaingraamoviments.net
From: info-xaingraallistes.moviments.net
Subject: [Info-xaingra] Busquem Dinamitzadors Tallers Diverses Temàtiques

Hola,

Hem detectat que són unes quantes les persones que coincideixen en demanar coneixements de bricolatge, de cosir -a máquina, costura, patronatge...-, de dansa -contemporània, del ventre...-, de percussió i bateria, de piano, de tai chi, de creació de webs, de català, de castellà i de flash.

Si hi ha algu que tingui aquests o d'altres coneixements i
 que s'animi a dinamitzar un grup de intercanvi, si us plau que es possi en contacte enviant un mail a xicgraciaamoviments.net o bé venint a la reunió de Xaingra de cada primer dimarts de mes a les 20.00 h. a l'Ateneu Rosa de Foc (Verntallat, 26). La propera es demà 5 de maig. Us hi esperem!

Salut i intercanvis,

Xaingra - XIC Gracia

Comparte, crea, disfruta… Descubre todo, en estos vídeos
http://www.windowslive.es

Més informació de la llista de correu Info-xaingra