[Info-xaingra] Per a la Nuria interessada en el taller d'autoaprenentatge de flash

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Dma Gen 13 01:02:19 CET 2009

Per a la Nuria interessada en el taller d'autoaprenentatge de flash, no tinc
el teu correu si veus aquest envia'm un a jordiperisagmail.com o vine aquest
dijous 15/01 a les 20h al ateneu.

Gràcies

Jordi.

El 11 / gener / 2009 23:02, <info-xaingraallistes.moviments.net> ha escrit: