[Info-xaingra] TEXT per penjar.

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Dme Feb 11 11:37:41 CET 2009

Si voleu puc penjar el document al Espai 210 de Sagrada Familia, esta a prop de casa meva. Va començar fa un parell d´anys i van fen algunes activitats interesants. Aqui os deixo el enllaç:
http://www.barrisagradafamilia.org/web/propostes/llistat.asp

Ja diru alguna cosa.
Salu2

Jordi.

> Date: Sun, 8 Feb 2009 17:29:24 +0100> To: info-xaingraamoviments.net> From: info-xaingraallistes.moviments.net> Subject: [Info-xaingra] Text per a passar per col.lectius del barri> > Salut,> a la ultima reunio de Xaingra vam consensuar aquest text que us passem, > per a repartir per diferents col.lectius del barri. La idea es fer > difusio de la Xic i demanar la participacio d'altres grups. En principi > el text es portara a l'Aixada, l'Infoespai, la Quimera, la Barraqueta, > la Torna, l'Assamblea de Joves i al Maig 37. Si algu pensa que es pot > portar a altres col.lectius a mes dels que aqui s'han dit, doncs endavant.> Una abraçada.
Anímate y disfruta con los mejores juegos de Messenger, ¡descúbrelos!
http://www.vivelive.com/juegos/

Més informació de la llista de correu Info-xaingra