[Info-xaingra] Taller sobre herbes medicinals: Stevia, Aloe _Vera i kalanchoe

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Dme Des 2 23:42:38 CET 2009

hola !

Sóc en Jordi Pedrós i us voldria proposar un petit taller-xerrada sobre 3 plantes medicinals, el seu ús , aplicacions (diabetis, càncer,etc) i  com reproduir-les cadascú a casa.
Ja em direu si us va bé i en quin moment del mercat es pot fer.
Moltes gràcies i fins el da 20.

Jordi

El 02/12/09, info-xaingraallistes.moviments.net va escriure:

> Hola Xaingra,
>

> Ahir vem estar preparant l’organització del mercat d’hivern, que com sabeu, es farà el proper 20 de desembre a la Pça del Diamant. Ja vem fer la pancarta i vem distribuir les tasques, però encara queden algunes coses per resoldre, per a les quals us demanem la vostra ajuda:
>

> 	Una furgo per recollir les taules a la Torna el dia 19 de desembre a
> la tarda-vespre. Estem
> [...]

Més informació de la llista de correu Info-xaingra