[Info-xaingra] IOGA A LA XIC

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Dil Set 22 22:56:10 CEST 2008

Benvolguts tots i totes!

Tornem amb el Ioga a la XIC!!! i ara més aprop... el nostre company Ramon ens presta la seva terrassa per praticar...fins que trovem un millor espai.

Les clases es faràn els dilluns de 18:00 a 19:30 (per motius de la il·luminació solar) la primera classe serà el proper dia 29 de septembre, l'adreça es C/ Topaci nº 15, 1ª pis (Gracia) les clases es faràn a la terrassa per tant es prega puntualitat.
La primera clase cal portar:
                                      -Esterilla
                                      -Coixi petit
                                      -Manteta del tamany d'una toballola aprox.
                                      -Roba comoda

Nota: en la Primera classe jo no hi seré, la fara el Ramon Soler, però per qualsevol dupte o aclariment em podeu trucar al 649 94 77 73

Una forta abraçada a tots!!!
Carles

Llega la nueva temporada. Consulta las nuevas tendencias en MSN Estilo
http://estilo.es.msn.com/moda/

Més informació de la llista de correu Info-xaingra