[Info-xaingra] FIRA INTERCANVI DE MIERES 9-NOV-2008

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Dme Nov 5 13:03:02 CET 2008

Hola,

Com ja sabeu aquest proper diumenge 9 de novembre se cel·lebra la FIRA d'INTERCANVI DE MIERES

Estem coordinant l'anada i tornada cap a allà des de Gràcia (Barcelona) amb cotxes particulars.

És per això que tot el que tingui cotxe i vulgui anar-hi i disposi d'alguna plaça lliure i qui no en tingui i també vulgui anar-hi es posi en contacte amb melonet79ahotmail.com `per tal d'aprofitar les places lliures dels cotxes que hi vagin. És precís que digueu quelcom abans del divendres a les 23:30h. sabent segur que hi anireu, no sigui cas que us tireu enrere a última hora i la vostra plaça quedi desaprofitada. D'altra banda només es podrà sol·licitar una plaça de cotxe per persona.

Reenvieu en aquesta direcció de correu electrònic la opció desitjada

1.DISPOSO DE COTXE AMB _ PLACES LLIURES. SORTIRÉ A LES __ DES DE ___. Tinc intenció de tornar a les __ a ___. (Nom i número de telèfon)

2.SOL·LICITO UNA PLAÇA DE COTXE (especificant el que hi duré: una motxilla, maleta, carret, ...) (Nom i cognoms i número de telèfon)

Coordinadora d'Anada i Tornada a la Fira d'Intercanvi de Mieres (C.A.T.F.I.M.)

> FIRA INTERCANVI DE MIERES 9-NOV-2008 (CARTELL I TRÍPTIC)

> [...]

Més informació de la llista de correu Info-xaingra