[Info-xaingra] Intercanvi de coneixements a l'Hospi!

info-xaingraamoviments.net info-xaingraamoviments.net
Dme Gen 23 22:15:50 CET 2008

Hola a Tots!
Sóc Raquel. Dinamitzo la Xarxa de l'Hospitalet (bé, del Barri de
Collblanc-la Torrassa) som una xarxa de barri que es treballa des del Centre
Cultural.
Podeu contactar amb mi, quan volgueu. Jo també vull aprendre de vosaltres!!
Tot i que no hem sobra gaire temps (eclèctic, oi?) per a moure'm. Porto un
any en aquesta experiència.
Gràcies a Javier que hem va començar a posar en contacte amb vosaltres.
A veure també si ens enxarxem de punta a punta de Barcelona!

La XIC de l'H es troba al:
Centre Cultural de Collblanc-la Torrassa
c/mare de Déu dels desemparats,87. Al costat de la Plaça Espanyola.
93447.03.61 (17 a 20h) pregunteu per XIC o per Raquel. I si no estic, deixeu
telèfon i jo us truco.
xical-h.cat
www.xic.cat

Més informació de la llista de correu Info-xaingra