[Info-xaingra] fotos del mercat

info-xaingraamoviments.net info-xaingraamoviments.net
Dis Mar 25 01:28:41 CET 2006

Isabel:

A mi em faria Gràcia veure-les!
No cal que me les enviïs, millor si en pots fer còpies i te les passo a recollir per l'Ateneu. Com tu diguis.
Espero resposta.
Salut.
Pep

  ----- Original Message -----
  From: info-xaingraamoviments.net
  To: xaingra info
  Sent: Wednesday, March 22, 2006 2:09 PM
  Subject: [Info-xaingra] fotos del mercat

  Durant el mercat un noi va estar fent fotos. Molt amablement me les va enviar (entre d'altres persones) per a que si alguna vegada les necessitem per alguna coseta... Ell em deia en el mail que si les volem utilitzar per qualsevol coseta ho podem fer, sempre i quan l'avisem per a que en sigui conscient. Si algú les vol veure o el vol fer alguna cosa, jo les tinc al meu ordinador, i les puc enviar a qui ho necessiti o en vulgui fer algo. Visca els espontanis fotògrafs, en nom de tots els que estavem per allà moltíssimes gràcies!
  Isabel.

  LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
  http://es.voice.yahoo.com