Re: [Info-xaingra] propera reunió

info-xaingraamoviments.net info-xaingraamoviments.net
Dme Feb 1 01:02:59 CET 2006

Benvolguts i benvolgudes:

Jo sóc nova a la xarxa i la dinàmica dels intercanvis entre persones
desconegudes m´agrada molt i crec que ja és un primer pas de cara al
replantejament del consumisme excessiu que ens envolta.
Entenc, no obstant, que no n´hi ha prou i que aquest ideal ha de servir
d'eina de transformació progressiva de la sovietat de manera més global.
Ara bé; jo, concretament, estic treballant en un projecte teatral en una
entitat gracienca que m'agafa tot el temps que tinc disponible, després del
que dedico a la meva família nombrosa i la feina.
Per tant, jo no em puc comprometre a assistir regularment a les reunions,
tot i que m'agradaria estar-ne informada.

Fins aviat!

Mercè
----- Original Message -----
From: <info-xaingraamoviments.net>
To: <xaingraamoviments.net>; <info-xaingraamoviments.net>
Sent: Monday, January 30, 2006 3:46 PM
Subject: [Info-xaingra] propera reunió

Fins ara hem anat fent reunions de xaingra cada 15 díes, els dilluns a
l'ataneu rosa de foc (c/ verntallat nº26) amb la idea de dinamitzar e
introduir noves ideas que facilitin els trocs així com anar resolent si
sorgia algun problema

La idea es anar molt mes enllà de la creació d'unes eines que ens facilitin
l'intercanvi puntual, la idea es construir una alternativa al consumisme a
partir de la experiència i no només de les ideologies

El debat obert entorn de la necessitat de fer reunions tant seguides o els
comentaris que s'han fet amb anterioritat sobre un excés de trastos inútils
en els merkats incideix amb la percepció de molts membres de xaingra com a
simples usuaris puntuals i no com una eina transformadora de la societat que
ens envolta

Per seguir parlant de com obrir nous espais de comunicació on tots ens podem
sentir més nostre xaingra, convoquem reunió el proper dilluns día 6 a les
19:30 a l'ataneu rosa de foc (c/ verntallat 26 entre la virreina i la plaça
del nord)