[Homeopatiaunicista] Fragments obra Dr. S. Hahnemann

Xavier Borràs xavierborras a me.com
dll mar 27 23:10:57 CEST 2017

Moltes gràcies, Joaquim, demà mateix espero poder-ho fer: són textos fonamentals que cal difondre.

Aprofito per comentar-vos que la suposada associació que vas comentar-nos, Joaquim, que s'havia creat, de moment no consta ni al registre d'associacions del Departament de Justícia de la Generalitat ni tampoc al registre del Ministerio del Interior espanyol, amb què crec que, de moment, aquesta associació és, diguem-ne, un globus sonda, una associació ful.

Estaré atent a aquests registres per veure si realment es registra d'aquí uns dies, però em sembla molt agosarat que hagin fet un web anunciant-la (un web molt maldestre, per cert) i que no existeixin legalment (la qual cosa, si continua així, és denunciable).

Xavier Borràs
Enviat des del meu iPhone

El 27 març 2017, a les 21:35, JOAQUIM NABONA <joaquimnabona a gmail.com> va escriure: