[Homeopatiaunicista] Notícia de l'Associació Catalana de Pacients, Amics i Usuaris de l'Homeopatia (ACPAUH)!!!

Anna Carreras acarrerasjunque a gmail.com
diu mar 26 10:02:42 CEST 2017

Bon dia a tots!
Només ens faltava això! O potser gràcies a això...
Estem d'acord que no volem que sigui la "Associació del Dr Nabona" però és evident que si al web no hi publiquem algun escrit d'en Joaquim o no hi posem algun enllaç serà un web molt poc consultat... De moment tenim l'inconvenient que no tenim cap més expert però alguna cosa hi haurem de publicar... jo, de moment, simplement hi publicaria algun escrit, sense posar-hi l'enllaç del seu bloc i/o web. O algun article interessant d'alguna revista (citant la referència).
Per exemple aquesta contesta a l'escrit de Quim Monzo. Jo crec que l'escrit d'en Joaquim hi hauria de ser, entre altres coses. No m'agrada gaire la contesta d'en Miquel, és molt més concreta la d'en Joaquim però en Joaquim sovint fa servir algunes paraules poc habituals, que segur són molt correctes però que potser no arribaran tant a un públic divers (com per exemple "xacra", "espúria"...).
M'agradaria parlar de tot això. Si el dia 10 ens trobem potser ho podíem comentar i activar-ho.

Per altre part alguns comentaris sobre el web:
1. Varem treure les fotografies però no el text que diu que hi han les fotografies...
2. Quan es va al menú de la dreta es pot veure be el contingut però per si hi vols accedir pel menú visible de la part de dalt en alguns casos no et porta enlloc. Sembla que no hi hagi res. Costa d'accedir al contingut.
3. Ja se que sou més partidaris dels enllaços però quan jo, que estic poc avesada a aquestes tecnologies, vaig a un web per consultar alguna cosa m'agrada trobar-hi informació i si després hi ha un enllaç que me l'àmplia molt millor però en aquell moment m'agrada trobar-hi alguna cosa suficient perquè m'estimul-li, si es el cas, a clicar algun altre enllaç. Amb això no vull dir que no estigui d'acord amb que hi hagi diferents enllaços. Això l'enriquirà molt i tant de bo que arribessim a aconseguir que fos una pàgina de referència de l'homeopatia!
4. Ens hi hauríem de posar. I, si es necessari, de la manera que ell cregui convenient, ajudar a en Xavier. L'hauríem de tenir molt "al dia" sobretot ara que ens ha sortit un "competidor".
En Joaquim ens pot guiar una mica a on trobar informació, revistes de referència, etcètera. Informació rigorosa sobre el tema. No se si algun de vosaltres ja sap on trobar aquesta informació. Si no fos així miraré la manera de trobar-me un dia amb ell perquè em doni algunes referències per començar a treballar-hi. Però com que no se si algú ja ha fet algun pas esperaré que em dieu alguna cosa.
Bé, us deixo ja, entre això i el canvi d'hora avui serà in dia estrany.
Que tingueu tots un molt bon dia!
Anna

Enviat des del meu telèfon intel·ligent Samsung Galaxy.
-------- Missatge original --------De: JOAQUIM NABONA <joaquimnabona a gmail.com> Data: 25/3/17  23:27  (GMT+01:00) A: homeopatiaunicista a llistes.moviments.net Assumpte: [Homeopatiaunicista] Notícia de l'Associació Catalana de Pacients, Amics i Usuaris de l'Homeopatia (ACPAUH)!!!
Hola, Benvolguts Amics de l'ACHUVH,us escric perquè just acabo de descobrir amb sorpresa que en Miquel Peralta, un pacient de la Dra. Anna Pla (metgessa homeòpata unicista de Barcelona), que vaig conèixer el dissabte 03 de juliol passat a la Jorrnada informativa per a Pacients, organitzada per l'Academia Médico Homeopática de Barcelona i patrocinada pels Labs. Boiron, i amb qui vaig estar parlant perquè ell tenia la idea de voler engegar una Associació de pacients (que fos el més nombrosa possible en associats, però que no es posicionés ni es definís en cap sentit, ex. en sentit  unicista!), ha engegat l'"Associació Catalana de Pacients, Amics i Usuaris de l'Homeopatia" (ACPAUH)! El seu Blog:  http://blogscat.com/a/acpauh/Ara entenc la negativa que fa poc em va manifestar explícitament la Dra. Anna Pla a fer-se sòcia de l'ACHUVU!
Aquesta Competidora, l'ACPAUH, (ben segur, penso, afavorida per la Junta Directiva de l'"Academia Médico Homeopática de Barcelona" i que Boiron també afavorirà!), farà  que les coses no ens siguin gens fàcils,  tot i ser la nostra, l'Associació nascuda  per a la defensa i promoció social, des del testimoni de l'experiència personal, de l'Homeopata  tota simple, científica, unicista, fundada pel Dr. S. Hahnemann, i tot i tenir plena consciència  que el desprestigi acrtual científic i social de l'Homeopatia  resulta precisament de la confusió Homeopatia|pseudohomeopatia acientífica ("complementària", complexista, consumista, pluralista) fomentada per la Farmaindústria homeopàtica per a poder ser  justament atacada des del paradigma "científic" hegemònic, a fi d'eclipsar i silencir la simplicitat inherent al Principi de la similitud, la deu de la Ciència, i de la praxi mèdica científica i sanativa, sobre la qual s'alça l'Homeopatia.
El dilluns, dia 10 d'abril, aniversari de la naixença del Dr. S. Hahnemann, penso que cal que tots els que hi poguem anar, siguem, a partir del migdia, al monument a En Hahnemann de Barcelona i hi llegim en veu alta a tots els presents, per exemple, l'importantíssim pàrraf final del pròleg a la 5a (1833) i 6a (1842) de l'Òrganon de l'art i ciència de guarir.Una abraçada.Joaquim