[Homeopatiaunicista] Anna - Proposta

Anna Carreras acarrerasjunque a gmail.com
dis feb 25 09:18:59 CET 2017

Bon dia a tots!

Veig que la pàgina web ja va agafat forma. Molt bé Xavier. Moltes gràcies!

En la darrera trobada vàrem comentar la possibilitat de que algú més
aprengués a penjar coses al web quan calgués, i en Xavier es va oferir per
fer-nos una "classe" sobre aquest tema.

Crec que tot el que hi puguem posar hauria de passar sempre per l'aprovació
del president que, de moment, n'és el responsable. I si ho és una altre
persona igualment hauria de ser sempre amb la seva aprovació. D'aquesta
manera evitarem la dispersió.

Continuo pensant que hauríem de treure les fotos que hi ha a la pàgina
d'inici. Ja sé que no en tenim d'altres millors, però aquestes son fosques
i a mi em sembla que no gaire adequades per una pàgina d'inici. Ho podem
comentar el dia que ens veiem.

*Proposta:*
El dia que ens trobem aprofitar tot el dia.

Primer: Fer la formació (màxim 2h) amb en Joaquim, per deixar-lo lliure i
que no hagi d'esperar que nosaltres acabem la reunió.

Segon: Fer la nostra reunió, que podem allargar-la, si cal, mentrestant
dinem o prenem alguna cosa tots junts.

Tercer: Després de dinar fer la formació de la pàgina web amb en
Xavier, procurant no allargar-ho massa perquè la Montse i en Josep no hagin
de marxar massa tard.
De fet, a la tarda, només caldria que hi fossin els que vulguin o els que,
en algún moment, hagin d'ajudar a en Xavier a mantenir actiu el web.

Xavier, ja decidiràs tu si et sembla bé la proposta, i igualment a tots
vosaltres, però sense el "presi" hi ha una part que hauríem de posposar.

Sento anar fent propostes "per parts", però m'ha semblat que podria anar bé.
(Ja em quedaré quieta fins la trobada per no anar enviant més coses...)

Que tingueu tots un bon dia!
Anna