[Homeopatiaunicista] Fwd: Reprovació de la Notícia "Neix la primera associació catalana de pacients d'homeopatia", Diari Més Digital, 08.04.2017.

Xavier Borràs xavierborras a me.com
diu abr 9 11:25:39 CEST 2017

Benvolgudes, benvolguts,

Em sembla bé de demanar una rectificació a la notícia publicada al Diari Més, però circumscrivint-nos a allò que no és cert quant a nosaltres, és a dir, a la frase que diu que l’ACPAUH és «pionera al territori català i que fa tot just tres mesos que ha vist la llum» i el titular de la notícia: «Neix la primera associació catalana de pacients d’homeopatia».

La resta del text proposat està molt bé, però crec que no escau en una rectificació, en què cal circumscriure’s a allò que es demana de rectificar.

Llavors, tenint en compte aquestes consideracions, crec que el text a enviar hauria de ser aquest:

En referència a la notícia publicada al Diari Més Digital (edició Tarragona-Reus-Costa Daurada), el passat dissabte 8 d’abril de 2017, titulada «Neix la primera associació catalana de pacients d’homeopatia <http://www.diarimes.com/noticies/actualitat/catalunya/2017/04/08/neix_primera_associacio_catalana_pacients_homeopatia_17615_3029.html>», signada per Gerard Faiges,  la Junta Directiva de l'Associació Catalana per l'Homeopatia Unicista, Visca l'Homeopatia! <https://homeopatiaunicista.cat/> (ACHUVH), davant la desinformació que s'hi inclou, voldria puntualitzar que la nostra associació és la primera associació catalana de beneficiaris, és a dir de pacients, d'amics i usuaris de l’homeopatia fundada a Catalunya, concretament el 10 de setembre de 2016 i legalitzada pel Govern català.

Atenent aquest fet demanem formalment a la Redacció del Diari Més Digital que publiqui al més aviat possible una nota de rectificació en què es faci avinent que l'Associació Catalana per l'Homeopatia Unicista, Visca l'Homeopatia! es realment la primera associació catalana de pacients d'homeopatia existent, i, a més a més, que és l'única associació catalana de pacients que científicament i legítima defensa i promou socialment, des del testimoniatge de l'experiència individual, els avantatges i beneficis de l'homeopatia unicista, tota simple, científica, dinàmica, i, igualment, doni a conèixer el nostre web informatiu: https://homeopatiaunicista.cat <https://homeopatiaunicista.cat/>.

Restem a la vostra disposició.

Atentament,

La Junta Directiva de l'Associació Catalana per l'Homeopatia Unicista. Visca l'Homeopatia <htpps://homeopatiaunicista.cat>!

Salutacions,

Xavier Borràs