[Homeopatiaunicista] Ordre del dia Acte commemoratiu naixença Dr. S. Hahnemann, 10.04.2017.

Xavier Borràs xavierborras a me.com
diu abr 9 10:51:30 CEST 2017

Benvolguts, benvolgudes,

Tal com ja vaig dir en correu intern a la Junta, quant a l’acte de dilluns, voldria fer aquestes consideracions:
que, de moment, no hem rebut cap mena de contacte amb els mitjans de comunicació als quals els hem fet avinent l’acte i la Carta oberta (s’ha enviat a El Punt Avui, el diari Ara, La Vanguardia, El Periódico, El País (edició Catalunya), Ràdio 4, Catalunya Ràdio, Catalunya Informació i els dos principals diaris on line: Nació Digital i Vilaweb).
que s’esdevindrà en un dia laborable, dilluns, en una hora molt intempestiva per al comú de la gent que treballa;
que es tracta, bàsicament, de fer-nos una fotografia davant del monument i no gaire cosa més.
Poso, doncs, a consideració de la resta de companyes i companys de la Junta si creuen convenient de seguir l’ordre del dia i les lectures proposades si a l’acte no hi vénen persones interessades, més enllà de nosaltres mateixos; en tot cas, doncs, si hi vingués gent llavors tirem endavant les lectures (amb què caldrà tenir els textos proposats impresos –no disposo d’impressora); si no és així, tractaria de fer l’ofrena floral i les fotos corresponents per publicar al nostre web i tornar a enviar als mitjans.

Salutacions,

Xavier Borràs