El nou logo ja és a punt

Visca l'Homeopatia info a homeopatiaunicista.cat
dij des 8 11:44:11 CET 2016

Benvolgudes, benvolguts,

Us adjunto la proposta logo esmenada, tot seguint les instruccions que vam compartir a la darrera trobada de la Junta: blau indi (añil), cargol cap a la dreta, lletres del mateix color (amb rebaixa del 50%) i logo, també, sense les lletres del voltant.

Del meu punt de vista crec que ara és molt encertat.

Si teniu qualsevol suggeriment feu-m’ho saber al més aviat possible, ja que aquesta tarda em trobo amb la dissenyadora per enllestir el díptic amb el nou text acordat. Penseu que per a la trobada del dia 18 ja ho hem de tenir tot llest i que no podem allargar més aquestes qüestions.

Gràcies per la vostra atenció.

Cordialment,

Xavier Borràs