[Gracia_crea] Rv: LLOGO EL MEU ESPAI DE TALLER AL CARRER BOLIVAR 11. 20m2

xavier Martinez Vicente xanu2006 a yahoo.es
dic des 5 14:28:42 CET 2012

HOLA A TOTHOM :-)

 o  coneixeu algú que li pugui interesar. Necessitem estalviar i concentrar la feina al mateix espai. Així podré treballar molt mes amb les meves obres.