[energiadecreixent] Fwd: Els enviaments a energiadecreixent de rubens a pangea.org requereixen aprovació

Ruben Suriñach Padilla rubens a pangea.org
dll feb 13 12:43:29 CET 2012

gràcies ester!! com que no estic molt acostumat a enviar coses per
aquesta llista no hi penso en aix`ode que pesa massa....