[energiadecreixent] Video: "Como crear energía ilimitada limpia con fusión de helio, etc"

laieta a moviments.net laieta a moviments.net
dll mar 21 19:13:15 CET 2011

 Gràcies Salva per aquesta explicació tant clarificadora,

 el que passa amb les teories conspiratòries és que sovint es mesclen
 amb teories que no són per res conspiratòries perquè es poden
 contrastar, però que no agraden al sistema i, al posar-se tot al mateix
 sac i confonent al personal, qualsevol versió alternativa a les versions
 oficials s'acaba titllant de teoria conspiratòria. Encara que jo crec
 que si som una mica riguroses es pot veure si són conspiratòries o no, i
 en el cas d'aquest vídeo sembla bastant clar.

 salut i bons arguments,

 Laia