[energiadecreixent] Decreactivitat a l'acampada + Xerrada Islàndia

ester c ishtar888 a gmail.com
dis jun 11 14:08:02 CEST 2011

Ostres!
saps si es pot grabar aquesta xerrada? o si ja la graben aquesta gent?
joder... jo vull venir... :(    :D
bueno, igual algú la graba, espero q sí. si te'n pots assebentar ja em dius.
sinó li diré a la Lu a veure si sap algo.

petonets.

El 11 de juny de 2011 12:49, Salvador Pueyo Puntí
<spueyopunti a hotmail.com>ha escrit: