[energiadecreixent] Plaça catalunya- Reunio decreixement DIMECRES 18.30

Andrea Calsamiglia acalsamiglia a gmail.com
dll jun 6 21:55:46 CEST 2011

crec que calen mans... jo seré fora fins el dia 20!
petons

andrea
---------- Forwarded message ----------
From: Itziar Bardaji Goikoetxea <itziar.bardaji.goikoetxea a gmail.com>
Date: Mon, 6 Jun 2011 21:35:14 +0200
Subject: Reunio decreixement DIMECRES 18.30

Hola a tothom!!
Avui hem fet una minireunió, digali trobadila de a tres i em pensat una
proposta de com anar tirant endavant la comissio de decreixement.
Aleshores per una banda tenim unes tarees adjudicades
1. Anirem a presentar a la comissió de continguts les quatre mesures urgents
que varem acordar dijous passat (busqueu-les mails anteriors). Aixó es demà
dimarts a les 7. Jo, Itziar, hi anire i qualsevol acompanyant serà molt
benvingut (660744872, por si acaso).
2. Anirem a la comissió de medi ambient, en la assemblea de la subcomissio
d'ideoligia per acabar de preparar el document que ja varem començar a fer
fa deu díes. Vam fer un grupet per parlar de economia ecologica,
decreixement i consum i portarem els punts que varem escriure per
ajuntar-los amb la feina de la resta de grups. No sabem quan es fa, esperem
que entre demà i demapassat. EN tot cas intentarem combocar-ho a l'assemblea
general de medi ambient. D'aixo s'encarreguen el Carlos i la Itziar.
3. Demanarem una pestanya propia al blog de l'acampada, amb el vist-i-plau
de continguts i de comunicaió, d'aixo s'encarrega el Carlos.

I a partir d'aqui hem pensat coses que hauriem de fer i proposem de
trobar-nos *dimecres a les 18.30* a la carpa de medi ambient. Per a questa
reunió proposem com a objectius
- Parlar de metodologies i estratègies de difusió del moviment o el concepte
de decreixement. Dins i/o fora de la plaça.
- General documents de divulgació de que es el decreixement (disenyar
octavetes per repartir, preparar una intervenció per a l'assemblea general,
general documentació més complerta per tenir-ho a l'abast de tothom al blog
de la acampada , cartells grans, documents del tipus "que puc fer jo?"...)
La idea seria *portar esborranys preparats* per tenir punts de partida de
feina.
- Proposar accions (hem parlat de convocar vagues de consum, o fer accions a
portal de l'Angel...) CALEN IDEES!!!

Anims camarad a s!!!! Portem molts dies de feina, pero hem de seguir! que
cambiar el món no és facil. I recordeu que si tothom dona una mica aleshores
no cal que uns poquets ho donin tot.

Itziar

PD: No he possat els correos en oculto perque tothom pugui fer contestar a
todos, si no va be, dieu per la següent.