[energiadecreixent] Triunfo de la Industria Farmacéutica : las hierbas medicinales desaparecerán de la U.E.

Cris Pérez Vàzquez t2dcris a gmail.com
diu gen 2 23:01:45 CET 2011

Bones Salva i decreixentistes,

Resum molt resumit de la llei amb la meva valoració personal:

- Es crea una comissió per registrar qualsevol ús medicinal de les
plantes on es recolliran les propietats de vegetals, plantes, etc. i
de les barreges que es puguin fer.

- Si no estan registrades no es poden comercialitzar.

- Aquest ús medicinal ha de comptar amb testos clínics o amb un ús en
el sí de la comunitat durant un mínim de 30 anys per una persona que
pertanyi a la comunitat.

- Aquest registre serà públic.

En definitiva, la indústria farmacèutica tindrà tot el coneixement
tradicional al seu abast per crear les patents necessàries que més
endavant utilitzaran per prohibir-nos que ens poguem aplicar remeis
tradicionals i haguem de comprar els seus medicaments (com ja està
passant a molts països arreu del món)

Perquè no fan públiques les seves patents?

Aupa! Bona entrada d'any!!!

CRIS

2010/12/24, Salvador Pueyo Puntí <spueyopunti a hotmail.com>:

> Aquí hi ha el text de la directiva (versió en castellà):
>
> http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:136:0085:0090:ES:PDF
>
> El bo seria que algú (Violeta?) se la mirés amb deteniment per poder-la
> valorar amb coneixement de causa. Jo ara no tinc temps.
>
> Abraçades,
>
> Salva
>

> Date: Fri, 24 Dec 2010 10:01:30 +0000
> From: ruidist a yahoo.es
> To: energiadecreixent a llistes.moviments.net
> Subject: Re: [energiadecreixent] Triunfo de la Industria Farmacéutica : las
> hierbas medicinales desaparecerán de la U.E.

> [...]

CRIS PÉREZ VÀZQUEZ
"El sol sempre és present. De vegades, només s'amaga sota els núvols"
http://insoportablementesostenible.blogspot.com/