[energiadecreixent] Memorial per la Pau 2010

ester c ishtar888 a gmail.com
dll set 27 12:32:22 CEST 2010

Hola decreixents,

La Xarxa pel Decreixement va participar com a membre del jurat del premi
Memorial per la Pau Josep Vidal i Llecha 2010,
que ha estat atorgat al Setmanari DIRECTA, *Per la dignitat a l'hora
d'exercir la professió des de la independència, el rigor i el compromís amb
la justícia i la veritat.*

L'acte de lliurament del premi tindrà lloc el proper divendres 1 d'octubre
al Centre de Lectura de Reus, a un quart de nou del vespre.

M'han lliurat per correu 5 invitacions per anar a aquest acte, però jo no hi
aniré. Algú vol anar-hi i li passo una o més invitacions?

Per altra banda, he pensat de comunicar-me amb els de la Directa, que són
molta gent entre col·laboradors i tal i potser necessiten invitacions de més
si hi volen anar unes quantes persones al lliurament. Què us sembla
donar-los-hi les invitacions si nosaltres no les fem servir?

Si podeu donar algunes respostes o opinions ho agraïrem per poder posar en
contacte i entregar les invitacions el més aviat possible.

Un altre tema és si creieu que aquesta informació sobre el Memorial cal
publicar-la a algún altre lloc (la web?), o potser no cal i per aquesta
llista ja va bé.

Moltes gràcies,

Ester.