[energiadecreixent] Comité de Concessió del Premi Vidal i Llecha (Memorial per la Pau)

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Dil Maig 17 17:48:22 CEST 2010

Hola Ester,

crec que es tracta d'anar un dia a Tarragona, o Reus (no n'estic
segur); el comité de concessió es reuneix al voltant d'un àpat i
escolta quines són les propostes que s'han candidat en aquesta
convocatòria; crec que es fa una primera criba i després els
participants expressen les seves preferències, fins a arribar a una
rosa de pocs projectes. Al final, si queden dubtes i no hi ha cap opció
que convenci tothom, es vota. El més comú, però, és que el guanyador (o
els guanyadors) es triïn per consens.

No sé si he sabut donar-te una idea prou clara.

A mi em semblaria molt positiu si hi vas tu.
Vejam si hi ha més candidats.

Si a tothom li sembla bé, et demanaria el teu nom complet i també un
telèfon de contacte, per poder-lo passar als responsables del premi.

Gràcies i fins aviat,
stefano