[energiadecreixent] Si hasta el Rector Didac Ramirez esta con nosotros...

ester c ishtar888agmail.com
Dme Maig 12 12:48:35 CEST 2010

Hola,

El discurset molt maco tot i que el veig una mica buit de contingut i molta
palabreria maca, però no estic d'acord amb publicar a decreixement.net el
text d'una persona que està a la part més alta de la jerarquia universitària
i que va ser capaç de donar l'ordre de desallotjament a la seva (que no és
seva) universitat per a que entréssin els mossos i actuéssin amb brutalitat
contra les persones que allà estaven reivindicant per una universitat més
pública i menys elitista de les poques maneres que es pot reivindicar en
aquesta pseudodemocràcia.

Són en petits gestos molt sovint subtils i invisibles on es van perpretant i
reproduint les estructures antigues i repressores.

De totes maneres gràcies pel text i per la gràcia de la frase de que està a
favor de la ocupació.

Una abraçada,

Ester.

El 11 de maig de 2010 19:24, federico demaria
<federicodemariaahotmail.com>ha escrit: