[energiadecreixent] Algú vol/pot fer un cartell?

ester c ishtar888agmail.com
Dij Gen 14 11:23:51 CET 2010

Ei, i la de "Programari Lliure i moviments socials, una altra manera de
décreixer", la incloem també en aquest programa, no?

Petonets!

ester

El 13 de gener de 2010 12:53, Salvador Pueyo Puntí
<spueyopuntiahotmail.com>ha escrit: