[energiadecreixent] Algú vol/pot fer un cartell?

Magali Permanyer magali.permanyeragmail.com
Dma Gen 12 17:42:25 CET 2010

Hola andrea i tothom,

enmig de la neu i les muntanyes jo tinc bastant de temps lliure....aixi ke
si tens una mica la idea, i la info necessaria, jo ho puc intentar! no es ke
em dediki a aixo jejee.....despres t'ho envio per mail, i tu
l'imprimeixes....

petons a totes i tots,

magali