[energiadecreixent] algu vol fer xerrada- taller per setmana santa?

Andrea Calsamiglia acalsamigliaagmail.com
Div Feb 12 16:11:39 CET 2010

xerraires, talleristes... alg´´u s'anima??

andrea

-------- Original Message --------
Subject: DECREIXEMENT
Date: Fri, 12 Feb 2010 09:59:19 +0000
From: Anna Sanchez <annapoblenouahotmail.com>
To: <andreaamoviments.net>

Bon dia Andrea,
Aquest estiu a la U.C.E. de Prada vaig conèixer en Blai, que és qui m'ha
donar el teu correu. Allí, a les classes d' economia Sergi Latouche va
parlar del moviment pel decreixement. Em va semblar molt interessant i
aquí el perquè em vull posar en contacte amb algú de vosaltres.
Jo pertanyo a un moviment de tot Catalunya. La camanya d' aquest curs es "
responsables i solidaris en un món consumista". Per Setmana Santa fem unes
jornades que a més a més de religioses també son de formació. El dissabte
hi ha diversos tallers i havia pensat que podria ser interessant un taller
sobre "Decreixement".
El lloc es a Prades (Baix Camp),en  una casa de colònies que hi ha al seu
teme.
Això que t' explico és molt per sobre. M' interessaria posar-me en contacte
amb tu o algú altre per parlar-ne més profundament. De moment no hi ha res
decidit seria  un primer contacte.
Molt agraida, espero les teves notícies.

anna maria sànchez

Tel: 93.309.52.53

Prueba algunos de los nuevos servicios en línea que te ofrece Windows Live
Ideas: tan nuevos que ni siquiera se han publicado oficialmente todavía.
http://ideas.live.com