[energiadecreixent] reunió dilluns rimaia

ester c ishtar888agmail.com
Div Abr 30 16:11:15 CEST 2010

Hola guapes,

Us recordo que dilluns que ve tenim la reunió a la Rimaia a les 20h
pel tema de la gestió del grup dins de l'espai.
Jo hi aniré i la Laura, si no m'equivoco, va dir que vindria també. Si
vol venir algú més genial (Andrea tu que coneixes lo del Gac igual
estaria bé per a veure com ho fem, perquè dels altres l'altre dia
ningú ho sabia, si no pots tranqui), i sinó doncs per a la propera
reunió que ens toqui (ja avisarem) que hi hagi una mica de relleu.

Molts petonets!!!!

ester.