[energiadecreixent] RECORDATORI assemblea infoespai AVUI A LES 19'30

ester c ishtar888agmail.com
Dme Nov 25 02:04:12 CET 2009

andrea, gràcies per recordar-ho. és cert que vam dir d'anar-hi unes quantes.
a mi se m'ha passat completament (apart he estat molt liada avui). em sap
greu perquè pel que veig a l'acta hi has anat només tu sola.

les meves disculpes.

ester.

El 24 / novembre / 2009 14:27, Andrea Calsamiglia
<acalsamigliaagmail.com>ha escrit: