[energiadecreixent] Tertúlia + Fòrum Social + periodista

ester c ishtar888agmail.com
Dme Nov 18 00:11:44 CET 2009

Ja t'explicarem com ha anat i si més no, pot ser que la fem altre cop
al FSC així tindràs una altra oportunitat!

que et recuperis aviat i ja ens explicaràs què tal és això de la grip
A aquesta tant controvertida..

:)

ester.

El 17 / novembre / 2009 22:43, Salvador Pueyo Puntí
<spueyopuntiahotmail.com> ha escrit: