[energiadecreixent] Ens toca netejar el local... el dia 16 de novembre

valeriaamoviments.net valeriaamoviments.net
Dma Nov 3 14:43:21 CET 2009

Hola!

La setmana passada vam anar-hi el Guillem i jo (amb col·laboració de Laura
Maes i Enrikus!). Ens tocava amb la Xarxa de Consum, no sé si hauran anat
(encara no hi havien anat el dimecres al vespre).

Petons!

Valeria