[energiadecreixent] xerradeta amb els minyons pel 13 de juny

Col.lectiu col.lectiuayahoo.com
Dij Maig 28 10:51:21 CEST 2009

Ester, Magali:

M'acaba de trucar el Lluís de Minyons cercant ponents per la xerrada... necessiten confirmació avui: podeu escriure a: serveis en campaments.cat

una abraçada,

giorgio

________________________________
De: Magali Permanyer <magali.permanyer en gmail.com>
Para: Xarxa pel decreixement <energiadecreixent en llistes.moviments.net>
CC: Xarxa pel decreixement <energiadecreixent en moviments.net>
Enviado: jueves, 28 de mayo, 2009 10:43:38
Asunto: Re: [energiadecreixent] xerradeta amb els minyons pel 13 de juny

Per mi genial Ester! així començo a aprendre i a perdre la por....

ptonets

2009/5/28 ester c <ishtar888 en gmail.com>

Hola!

Em sembla que no tinc res el dissabte 13 així que segurament podria. Estaria guai anar-hi la Magalí i jo (i algú més si s'hi vol apuntar!). Em va guai també perquè ja vam fer una amb uns escoltes i va anar molt bé.

ho confirmo properament, però segurament sí.

Edu, digues que sí! Digues a quina hora i lloc també quan puguis.

abraçades,

ester.

El 27 / maig / 2009 18:25, Magali Permanyer <magali.permanyer en gmail.com> ha escrit:

Es una xerrada amb nens??? o amb els caps???

jo si es en plan poc teorica potser m'animo...pero m'agradaria anar-hi amb algu....no em sento molt preparada. Si es pels nens, cap problema, perque el plantejament és molt diferent...

no se, tens mes informacio?

Maga