[energiadecreixent] xerradeta amb els minyons pel 13 de juny

Magali Permanyer magali.permanyeragmail.com
Dme Maig 27 18:25:18 CEST 2009

Es una xerrada amb nens??? o amb els caps???

jo si es en plan poc teorica potser m'animo...pero m'agradaria anar-hi amb
algu....no em sento molt preparada. Si es pels nens, cap problema, perque el
plantejament és molt diferent...

no se, tens mes informacio?

Maga