[energiadecreixent] festival esperanzah!

Magali Permanyer magali.permanyeragmail.com
Dme Maig 20 11:18:44 CEST 2009

Hola a tots, l'altre dia per temes de feina va contactar amb mi la noia que
coordina el festival esperanzah!. Mentre m'explicava de què anava el
festival s'em va ocorrer preguntar-li: i no has contactat amb la xarxa pel
decreixement? o amb l'entesa pel decreixement?  em va respondre que havia
enviat un mail i no havia rebut resposta....li vaig explicar que anavem una
mica liats i que no ens ho tingués en compte.

El tema es que ens proposa participar en aquest festival (originariament
provinent de belgica), que es fara despres de st joan al parat del
llobregat. pel que sembla es una espècie de Fira de la terra pero amb
concerts, espectacles de teatre etc...

Cada col·lectiu participa en la mesura del que vulgui/pugui, però si que els
hi sembla interessant que en el cas de voler posar un estand (o infopunt o
el que sigui) es pugui realitzar algun tipus d'activitat.

Així que aqui llanço la proposta: VOLEM PARTICIPAR AL FESTIVAL ESPERANZAH! ?
COM A XARXA? COM A ENTESA? (encara tinc lio amb aquesta adreça...perdoneu)
per part meva crec que es un bon marc on treballar la nostra difusió devant
d'un public familiar i variat...Comentant-ho amb l'Andrea (de l'entesa)
deiem que no estaria gens malament si hi ha motivació i energies, i que una
activitat que podriem fer seria un passe d'audiovisuals (si, perque ja el
tenim muntat de la festa del cap de setmana passat, i està molt bé!)

Dijous que ve fan una assamblea de col·lectius per seguir-ne parlant, per
això jo (com que no tenim assamblea fins l'altre setmana) he preferit
comunicar-ho per mail. Jo podria anar a l'assamblea i informar-me una
miqueta mes, però segur que hi arribo una hora tard (abans estic al curro).
Algu mes voldria/podria anar-hi? COM HO VEIEU??

en un altre mail us passo la info que tinc, perque he intentat posar-ho tot
junt i no hi ha manera de que us arribi...

Ja direu alguna coseta!

magalí