[energiadecreixent] festival

Andrea Calsamiglia acalsamigliaagmail.com
Dil Maig 11 20:47:19 CEST 2009

ieps! jo dissabte treballo, però si puc escapar-me una estona puc donar un
cop de mà! albert, podries passar el teu telèfon (ni que sigui a la valèria)
per poder-te contactar en cas que pugui venir, per veure què/com podria
col.laborar??

sort i fins aviat!

andrea

El 11 / maig / 2009 12:58, Valeria Mikiej <valchayahoo.com> ha escrit: