[energiadecreixent] power points per xerrades?i més

Ruben Suriñach Padilla rubensapangea.org
Dil Maig 4 10:15:29 CEST 2009

Jo tinc un powerpoint! és una mica pesat i normalment pangea me'l reté
perquè no tinc prou capacitat... a la web ja s'ha muntat algun espai per
penjar les xerrades?

En/na Laieta ha escrit: