[energiadecreixent] [Organitza] Propuesta de acción on-line por la libertad de Enric Durán

Cris Pérez Vàzquez t2dcrisagmail.com
Dij Mar 19 02:11:52 CET 2009

Hola a tothom,

Estic d'acord amb el Salva i la Magali. Crec que hem d'actuar de forma
organitzada, però hem d'actuar ara.

Hem estat a la mani d'aquesta nit i ens han aporrejat sense miraments. La
meva companya de pis té blaus a les cames que fan por, us passo fotos. Els
meus són més lleus, però també he rebut.

Ens han fet córrer d'un costat a l'altre pegant-nos amb les porres per
dispersar. No ens han demanat pacíficament que marxéssim o ens disperséssim,
simplement han abusat del seu poder i de la violència.

Davant nostre han pegat a un nen petit que passava amb la seva família...
Han utilitzat les porres de forma indiscriminada, demostrant una vegada més
que tenim una dictadura amb un cos militar que es fan dir mossos d'esquadra.
Vivim una opressió brutal, un feixisme amagat de bones paraules i
"democràcia representativa".

Ara que tothom s'està posant d'acord per lluitar en contra d'aquesta brutal
opressió acompanyada de violència, ens hem de posar les piles i actuar!

Segueixo proposant la mateixa acció, però planificada. No serveix de res que
la fem de forma individual. Espero que decidim quan tindrà lloc i compteu
amb mi per tot allò que estigui a les meves mans.

Salut i força!