[energiadecreixent] FW: IMPORTANT: CONCENTRACIÓ PER LA LLIBERTAT DE L'ENRIC AQUEST DIJOUS

Salvador Pueyo Puntí spueyopuntiahotmail.com
Div Mar 20 18:48:54 CET 2009

From: anaisfranquesa83ahotmail.com
To: calbasiapangea.org; gemma.solanas.iahotmail.com
CC: bilabenagmx.net; vagabancs-catallistes.moviments.net; spueyopuntiahotmail.com
Subject: IMPORTANT: CONCENTRACIÓ PER LA LLIBERTAT DE L'ENRIC AQUEST DIJOUS
Date: Fri, 20 Mar 2009 17:31:40 +0000

Hola a tothom,
A veure, a l'assemblea de grup de suport a l'Enric Duran que us ha comentat l'Anna - que s'ha fet aquesta tarda- s'han pres les decisions següents:

1. Convocar una roda de premsa dilluns o dimarts de part d'aquest Grup de suport amb gent parlant EXCLUSIVAMENT del fet que l'empresonament de l'Enric en presó preventiva suposa un abús i una violació als seus drets, ja que aquesta mesura és excepcional i no hi ha motius per aplicar-li a l'Enric; és a dir, que se centrarà més en temes de legalitat i drets humans per permetre que gent molt diversa hi parli: ja s'estan encarregant de fer els contactes pertinents i tot plegat.

2. Faran un comunicat explicant això i demanant l'adhesió del màxim de col·lectius i personalitats (serà un comunicat on es parlarà de que empresonar-lo és injust, il·legal, etc.)

3. El Col·lectiu Crisi hauria de convocar una concentració, oberta a tothom, plantejant i raonant els motius de perquè ho ha fet i demanant la seva llibertat.
ES PROPOSA DUR A TERME ACCIONS DESCENTRALITZADES AQUEST DIJOUS 26 PER DEMANAR LA LLIBERTAT DE L'ENRIC,
UNA D'ELLES SERÀ UNA CONCENTRACIÓ EL PROPER DIJOUS 26 DE MARÇ A LES 20H DAVANT LA BORSA DE BARCELONA
Us sembla bé convocar aquesta concentració pel proper dijous???
S'hauria de respondre com més aviat millor, i suposem que tothom del col·lectiu crisi hi està d'acord, espero no equivocar-me. Així que estem redactant la convocatòria d'aquesta concentració i la penjarem aquesta mateixa tarda a la web, la passarem a aquesta llista i la penjarem a tot arreu on poguem.
Algú s'hi oposa?
De moment podem fer la convocatòria i a la reunió de dilluns concretem quines coses fem. Per tant, sí que hi ha reunió del Col·lectiu Crisi dilluns 23 a les 19.30h a l'Infoespai. Allà parlarem de la concentració de dijous i de tota la resta de qüestions.
Encara no he tingut temps de llegir-me els correus de les últimes 4 hores i segur que hi havia moltes propostes genials que es poden dur a terme ja d'entrada a la concentració i actes de dijous, i després seguir fent-les per difondre el contingut de la publicació, etc.

Bé, doncs, resumint:
- Reunió dilluns a les 19.30h a l'Infoespai, plaça del Sol, 19-20 baixos
- Concentració dijous 26 a les 20h a la borsa de barcelona + accions descentralitzades per demanar alliberament Enric i justificant el perquè de l'acció de l'Enric, etc.

Com ho veieu?

Anaïs