[energiadecreixent] [Fwd: [alimentskm] Revista]

ester c ishtar888agmail.com
Div Mar 20 11:02:06 CET 2009

Hola,
Si no hi ha ningú que pugui, potser podria passar després de treballar i
pujar-ne algunes a l'infoespai, però només tinc una motxilla que no és gaire
gran. Agafaré les que pugui! Per cert, Anna, de quina revista en concret es
tracta? ho pots explicar millor? així potser hi ha més gent que s'hi anima.

abraçades