[energiadecreixent] [Organitza] Propuesta de acción on-line por la libertad de Enric Durán

Salvador Pueyo Puntí spueyopuntiahotmail.com
Dij Mar 19 12:19:07 CET 2009

De fet no caldria fer gaire cosa per organitzar la resposta. Es tractaria de:

1) Debatre si es vol fer una acció de treure peles de bancs com s'està dient o un altre tipus d'acció (això és el més important!). En el primer cas segueixen els altres punts.

2) Decidir dates i altres detalls.

3) Fer-se amb la llista actualitzada d'entitats que han denunciat l'Enric.

4) Escriure la convocatòria.

5) Posar-la en un lloc visible de la web junt amb una llista modificable d'entitats a boicotejar.

6) Difondre-la per xarxa i, si es pot, per altres vies.

7) Estar al lloro per si s'ha d'introduir canvis en la llista de denunciants.

Al mail de l'Òscar que he reenviat ja hi ha propostes concretes per als punts 2 i 6.

Salva