[energiadecreixent] [Organitza] Propuesta de acción on-line por la libertad de Enric Durán

Salvador Pueyo Puntí spueyopuntiahotmail.com
Dme Mar 18 15:10:08 CET 2009

Doncs no sé si es tracta de llençar ja ara una acció tipus vaga de bancs com proposen aquest text i el mail de la Cris o de guardar-se la carta, però si es vol fer ara hauria de ser d'una manera eficaç, que tingui el màxim de possibilitats d'obtenir algun resultat. Em fa l'efecte que es tractaria de: 1) fer una convocatòria pública per dur a terme l'acció a partir d'una data concreta; 2) dirigir-la específicament a una llista d'entitats, concretament les que hagin denunciat l'Enric; 3) esborrar de la "llista negra" qualsevol entitat que retiri la denúncia si es dóna el cas; 4) triar la data amb prou marge de temps  perquè arribi a més gent i perquè els bancs es puguin plantejar si es fan enrera.

Salva