[energiadecreixent] Qüestions per orientar la xerrada-debat del 15 de maig]

jose revilla jose.revilla.cebrianagmail.com
Dis Mar 14 07:32:56 CET 2009

salutacions a tothom,

jo m´apunto per fer aquesta xerrada-debat. M´agrada bastant el punt critic
del qüestionari.

em dius algo Alfonso.

fins la propera.
José.