[energiadecreixent] Rv: estudios transgénicos.

Laura Blanco Grau lblanco_grauayahoo.es
Dij Jun 25 13:27:00 CEST 2009

Gent, us envio uns documents adjunts sobre el perill dels transgènics.
M'han semblat molt interessants, recomano la lectura. Hi ha un estudi complet en anglès, Biological effects of transgenic maize NK603xMON810 fed in long term reproduction, però és més pesat i ara no me'l deixa enviar. Si a algú li ineteressa que m'ho digui. Les conclusions són clares.

A més, aprofito per convocar-vos a la manifestació del diumenge:
Fins aviat!

  SALVEM LA ILP  SOBRE TRANSGÈNICS
MANIFESTACIÓ ‘DEMOCRÀCIA, SALUT I BONS ALIMENTS’
Diumenge, 28 de Juny de 2009.12:00h. Plaça Catalunya - Barcelona

Enmig del desencant polític que estem vivint en els darrers temps,  PSC,
CiU i PP han iniciat els tràmits per avortar la Iniciativa Legislativa
Popular sobre Transgènics de la Plataforma ‘Som lo que Sembrem’. Així
pretenen respondre a la preocupació activa de la societat catalana per
la seguretat alimentària, el medi i el futur de la pagesia tradicional.Per
intentar evitar aquesta maniobra antidemocràtica, humiliant i del tot
irresponsable, necessitem la vostra IMPLICACIÓ en la gran MANIFESTACIÓ
que organitzem sota el lema de ‘DEMOCRÀCIA, SALUT I BONS ALIMENTS’.
Depèn de la vostra participació que aconseguim fer visible la demanda
social d’un NOU MODEL ALIMENTARI, SANITARI I PAGÈS.
www.somloquesembrem.org/index3.php?actual=19&actual2=128
Gent, us envio uns documents adjunts sobre el perill dels transgènics. M'han semblat molt interessants, recomano la lectura. L'estudi llarg no l'he llegit, però les conclusions són clares.