[energiadecreixent] DEMÀ MERCAT INTERCANVI DE GRÀCIA-TAULA DECREIXEMENT

alex alexmb13agmail.com
Div Jun 19 18:28:45 CEST 2009

Bones,

Jo també vindré a estar a la paradeta.
A última hora de la tarda, cap a les 19h sortirem amb el cotxe de l'Edu cap
a Osona a la Festa del Solstici d'Estiu a la Nau (Osona). Ja tenim dos
tendes per plantar una de 3 i un altra de 5. Animeu-vos que comença a
escalfar de debó.

Salut

Àlex

"El canvi que el planeta necessita comença per una mateixa"
Pax (:.)Gaïa

El 19 / juny / 2009 18:21, ester c <ishtar888agmail.com> ha escrit: