[energiadecreixent] diners per l'entesa

ester c ishtar888agmail.com
Dme Jun 17 16:13:19 CEST 2009

Hola Jose,

Sí que es pot fer l'ingrés a qualsevol oficina de Caixa d'Enginyers perquè
el compte és de Caixa d'enginyers. Ara bé, n'hi ha poques. A Torrent de
l'Olla n'hi ha una (entre Còrsega i Bonavista).

Si tu ja tens un compte de Caixa d'enginyers i fas servir telenginyers per a
mirar el saldo, etc, pots fer una transferència directa per internet sense
cap cost. Si ets d'un altre banc o caixa potser t'has de mirar quan et costa
fer la transferència, i sinó, doncs a mà a l'oficina.

Espero haver-te resolt el dubte.

I a veure si et veiem per aquí algun dia! :)

Ester.

El 16 / juny / 2009 20:51, jose revilla <jose.revilla.cebrianagmail.com> ha
escrit: