[energiadecreixent] Document "Veganisme i decreixement"

Salvador Pueyo Puntí spueyopuntiahotmail.com
Dma Jun 16 20:36:41 CEST 2009

Bon document! Jo també n'afegeixo un altre. És un escrit breu sobre alimentació i decreixement que vaig fer fa uns mesos en el marc de les discussions sobre el joc del NAP en el grup d'economia contrahegemònica (amb una petita correcció).

Ens veiem demà al debat sobre veganisme! (Infoespai, dimecres 16 de juny, 20h)

Salva

________________________________
> Date: Mon, 15 Jun 2009 03:39:22 -0700
> From: valchayahoo.com
> To: energiadecreixentamoviments.net; enrikuspfagmail.com; ruidistayahoo.es
> Subject: [energiadecreixent] Document "Veganisme i decreixement"
>
> Si us plau digeu-me si arriba que no ho aconsegueixo...
>
> Fins aviat!
>
> Vale [http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/tsmileys2/03.gif]
>

> ----- Missatge reenviat de valeriaamoviments.net -----
> Data: Sun, 14 Jun 2009 22:43:24 +0200
> De: valeriaamoviments.net
> Respon a: valeriaamoviments.net
> Assumpte: Document "Veganisme i decreixement"
> [...]

Deixe suas conversas mais divertidas. Baixe agora mesmo novos emoticons. É grátis!
http://specials.br.msn.com/ilovemessenger/pacotes.aspx
A non-text attachment was scrubbed...
Name: Pautes consum NAPs v2.pdf
Type: application/pdf